TVP promuje swój nowy serial o emigracji
Do połowy listopada trwa kampania reklamowa nowego polskiegoserialu obyczajowego "Londyńczycy", który od najbliższego czwartkuemitować będzie TVP 1.
Akcja obejmuje prasę ogólnopolską, radio, internet oraz outdoor.Dodatkowo w Warszawie realizowane są działania ambientowe - przystacji metra Świętokrzyska ustawiony został nadmuchiwany nośnik owymiarach 6 na 8 m, przy którym jest również replika Big Bena(podświetlana wieczorem), a na straży stoją przebrani zagwardzistów statyści.
Działaniom w mediach zewnętrznych towarzyszy kampaniaautopromocyjna na antenie TVP 1. W kampanii wykorzystano wizerunkiaktorów grających główne role w serialu.
Za przygotowanie akcji odpowiedzialne było biuro marketingu ipromocji TVP. Media zaplanował dom mediowy Guideline, który wewrześniu br. wygrał przetarg na obsługę Telewizji Polskiej wzakresie planowania i zakupu mediów.
"Londyńczycy" to opowieść o losach młodej polskiej emigracji naWyspach Brytyjskich. W 13-odcinkowym serialu grają m.in.: GrażynaBarszczewska, Robert Więckiewicz, Przemysław Sadowski, RafałMaćkowiak, Karolina Kominek-Skuratowicz i Maja Bohosiewicz. Emisjaw czwartki o 21.10 w Jedynce począwszy od 23 października br.
Dołącz do dyskusji: TVP promuje swój nowy serial o emigracji