TVP Info z największym wzrostem w sierpniu, Polsat News 2 najmocniej w dół
W sierpniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych znalazło się TVP Info, które pochwalić się mogło największym wzrostem. Z kolei najwięcej stracił Polsat News 2.
Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w sierpniu br. należało do nadającej naziemnie stacji TVP Info, której udział wyniósł 4,12 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 15,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Drugi był TVN24. Średni miesięczny wynik tej stacji poszedł do góry o 9,58 proc. do 3,66 proc. Podium uzupełnia Polsat News, który rok wcześniej był czwarty. W ubiegłym miesiącu miał on 1,29 proc. udziału po wzroście o 9,32 proc.
Oczko niżej (po spadku z trzeciej lokaty) uplasowała się TVP Regionalna z udziałem wynoszącym 1,26 proc., o 1,61 proc. wyższym niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
Na siódmym miejscu znalazł się Polsat News 2, który odnotował największy spadek w zestawieniu. Jego udział zmniejszył się bowiem o 15,38 proc. do 0,11 proc.
Największy udział (5,38 proc.) wśród grup kanałów newsowych w sierpniu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna i notująca wzrost o 11,62 proc.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | |
sierpień 2014 | sierpień 2015 | |
Stacja | SHR % | AMR |
TVP Info | 3,58% | 4,12% |
TVN24 | 3,34% | 3,66% |
Polsat News | 1,18% | 1,29% |
TVP Regionalna | 1,24% | 1,26% |
TVN24 Biznes i Świat | 0,30% | 0,26% |
Superstacja | 0,27% | 0,25% |
Polsat News 2 | 0,13% | 0,11% |
TV Republika | 0,12% | 0,11% |
Grupy kanałów | ||
TVP | 4,82% | 5,38% |
TVN | 3,64% | 3,92% |
Polsat | 1,31% | 1,40% |
W grupie komercyjnej 16-49 liderem wśród stacji informacyjnych w sierpniu 2015 roku był kanał TVN24 z wynikiem 2,63 proc., po spadku o 7,72 proc. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,94 proc. udziału, wzrost o 31,08 proc.), a trzeci był Polsat News (1,02 proc.; w dół o 6,42 proc.).
Największym wzrostem w tym ujęciu - o 50 proc. do 0,09 proc. - pochwalić się mógł kanał TV Republika. Z kolei najwięcej stracił TVN24 Biznes i Świat - było to 21,88 proc. do 0,25 proc.
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,88 proc. udziału po spadku o 9,15 proc.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 16-49 | |
sierpień 2014 | sierpień 2015 | |
Stacja | SHR % | AMR |
TVN 24 | 2,85% | 2,63% |
TVP Info | 1,48% | 1,94% |
Polsat News | 1,09% | 1,02% |
TVP Regionalna | 0,66% | 0,66% |
TVN24 Biznes i Świat | 0,32% | 0,25% |
Polsat News 2 | 0,08% | 0,11% |
Superstacja | 0,10% | 0,09% |
TV Republika | 0,06% | 0,09% |
Grupy kanałów | ||
TVN | 3,17% | 2,88% |
TVP | 2,14% | 2,60% |
Polsat | 1,17% | 1,13% |
Dołącz do dyskusji: TVP Info z największym wzrostem w sierpniu, Polsat News 2 najmocniej w dół
Chciałabyś...