SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP Info na czele, Polsat News 2 i TV Republika mocno do góry (dane stacji newsowych)

W styczniu 2016 roku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych zajęło TVP Info. Największymi wzrostami pochwalić się mogły będące na końcu stawki Polsat News 2 i TV Republika.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w styczniu br. należało do nadającej naziemnie stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,24 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 3,18 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął TVN24. Średni miesięczny wynik tej stacji poszedł do góry o 11,76 proc. do 3,23 proc. Podium uzupełnia TVP Regionalna. W ubiegłym miesiącu miała ona 1,02 proc. udziału, po spadku o 0,97 proc. - jedynym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasował się Polsat News z udziałem wynoszącym 1 proc., o 13,64 proc. wyższym, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 33,33 proc. do 0,12 proc., odnotował Polsat News 2. Stacja ta zajęła miejsce ósme - ostatnie.

Największy udział (4,26 proc.) wśród grup kanałów newsowych w styczniu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna i notująca wzrost o 2,16 proc.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

styczeń 2015

styczeń 2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVP INFO

3,14%

3,24%

TVN24

2,89%

3,23%

TVP Regionalna

1,03%

1,02%

Polsat News

0,88%

1,00%

TVN24 Biznes i Swiat

0,25%

0,28%

Superstacja

0,21%

0,24%

TV Republika

0,10%

0,13%

Polsat News 2

0,09%

0,12%

Grupy kanałów

TVP

4,17%

4,26%

TVN

3,14%

3,51%

Polsat

0,97%

1,12%

W grupie komercyjnej 16-49 liderem wśród stacji informacyjnych w styczniu 2016 roku był kanał TVN24 z wynikiem 2,16 proc., po spadku o 4,85 proc. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,27 proc. udziału, wzrost o 6,72 proc.), a trzeci był Polsat News (0,74 proc.; do góry o 8,82 proc.).

Największym wzrostem w tym ujęciu - o 16,67 proc. do 0,07 proc. - również pochwalić się mógł Polsat News 2. Z kolei najwięcej stracił TVN24 Biznes i Świat - było to 17,39 proc. do 0,19 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,35 proc. udziału, po spadku o 6 proc.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 16-49

styczeń 2015

styczeń 2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN24

2,27%

2,16%

TVP INFO

1,19%

1,27%

Polsat News

0,68%

0,74%

TVP Regionalna

0,56%

0,57%

TVN24 Biznes i Swiat

0,23%

0,19%

Superstacja

0,07%

0,07%

Polsat News 2

0,06%

0,07%

TV Republika

0,06%

0,05%

Grupy kanałów

TVN

2,50%

2,35%

TVP

1,75%

1,84%

Polsat

0,74%

0,81%

)

Dołącz do dyskusji: TVP Info na czele, Polsat News 2 i TV Republika mocno do góry (dane stacji newsowych)

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz555
To jakiś żart? Co to za nius ze komuś skoczyło o 100% z pół promila na promil?
0 0
odpowiedź
User
Marian
Mój ranking stacji informacyjnych: 1 TV Republika, 2 TVP INFO, 3 Polsat News, 4 TVP Regionalna, 5 Polsat News 2, 6 TVN 24, 7 TVN 24 BiŚ i 8 Superstacja.
0 0
odpowiedź
User
mój ranking PRAWDOMÓWNYCH mediów
TV Republika i nowa TVP póżniej........długo długo nic,a na końcu lewicowe stacje wściekle atakujące rząd i składające donosy.
0 0
odpowiedź