TVP 2: 'Tak to leciało' straciło nieco widzów
Trzecia edycja teleturnieju muzycznego "Tak to leciało!", któryDwójka emituje w niedzielne wieczory, ma nieco mniej widzów niżemitowana w ub.r. pierwsza seria programu. W czasie emisji show TVP2 cieszy się mniejszą popularnością niż TVP 1 i TVN, ale wygrywa zPolsatem.
Średnia oglądalność ośmiu pierwszych wydań trzeciejserii programu "Tak to leciało!" (emisja w niedziele o 19.05)wyniosła 3,07 mln osób, co dało nadającej show stacji 20,46 proc.udziału w grupie 4+ i 22,33 proc. w grupie 16-49 - wynika z danychAGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Wanalogicznym okresie ub.r. pierwsza seria teleturnieju miała niecowięcej widzów - oglądało ją średnio 3,33 mln osób przy udzialewynoszącym odpowiednio 22,85 proc. i 22,87 proc.
W czasie emisji "Tak to leciało!" TVP 2 jest stacją trzeciegowyboru, minimalnie przegrywając z zajmującą drugie miejsce TVP 1,która nadaje w tym czasie "Wieczorynkę" i "Wiadomości" i ma 20,99proc. udziału w rynku. Liderem pasma jest TVN ("Fakty", "Sport","Pogoda" i "Uwaga!"; 22,05 proc.). Gorzej od Dwójki radzi sobiePolsat ("Wydarzenia", "Sport", "Pogoda", "Kudłaty i Scooby-Doo natropie" ; 12,67 proc.).
Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądają najchętniejkobiety, widzowie w wieku powyżej 40. lat, mieszkańcy wsi i osoby zwykształceniem podstawowym.
Widownia "Tak to leciało!" odcinek poodcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Profil widowni "Tak to leciało!"
Dołącz do dyskusji: TVP 2: 'Tak to leciało' straciło nieco widzów