SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 nowym liderem stacji newsowych, Polsat News przed TVP Info w grupie komercyjnej

W styczniu 2014 roku na pozycję lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych awansowała TVN24. Wyprzedziła kanał TVP Info, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał Polsat News.

Kanał TVN24, awansujący z miejsca drugiego na pierwsze, w każdej minucie w styczniu 2014 roku śledziło średnio 209 tys. widzów, czyli o 4,22 proc. więcej niż w styczniu 2013 roku, a jego udział w rynku telewizyjnym zwiększył się z 2,83 proc. do 2,87 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Z kolei na drugą lokatę spadło TVP Info, którego średnia minutowa widownia zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 27,26 proc. i wyniosła 155 tys. osób. Natomiast udział tej stacji w zeszłym miesiącu zmniejszył się o 0,88 pkt. proc. do 2,12 proc. Od września ub.r. kanał ten przestał emitować programy lokalne i zniknął z analogowych pakietów kablówek. Spowodowało to ogromny spadek oglądalności tej stacji, jednak z miesiąca na miesiąc wyniki TVP Info systematycznie się poprawiają (zobacz te dane).

Trzecią pozycję w zeszłym miesiącu zajął Polsat News. Jego widownia poszła do góry o 25,63 proc. do 85 tys. osób. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu. Kanał ten w styczniu br. zanotował 1,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym (rok wcześniej wyniósł on 0,95 proc.).

Natomiast oglądalność zajmującej czwartą pozycję informacyjno-rozrywkowej Superstacji zwiększyła się o 11,59 proc. i wyniosła 14 tys. osób, a udział tej telewizji wzrósł o 0,02 pkt. proc. i wyniósł 0,20 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem pozostał kanał TVN24, notując wzrost udziału z 2,15 proc. do 2,23 proc. Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat News, którego udział w tej grupie wyniósł 0,91 proc. (wzrost o 0,14 pkt. proc.). Natomiast na ostatnią lokatę podium spadło tutaj TVP Info (0,79 proc.; spadek o 0,64 pkt. proc.).

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

Miesiąc

Rok

AMR

SHR %

SHR %

TVN24

styczeń

2014

209 420

2,87%

2,23%

styczeń

2013

200 944

2,83%

2,15%

WIRTUALNEMEDIA.PL

TVP Info

styczeń

2014

154 973

2,12%

0,79%

styczeń

2013

213 041

3,00%

1,43%

WIRTUALNEMEDIA.PL

Polsat News

styczeń

2014

84 776

1,16%

0,91%

styczeń

2013

67 481

0,95%

0,77%

WIRTUALNEMEDIA.PL

Superstacja

styczeń

2014

14 427

0,20%

0,10%

styczeń

2013

12 929

0,18%

0,07%

 

Pełne dane o wszystkich stacjach w tym m.in. TVP Regionalna, Polsat Biznes i najpopularniejsze programy na drugiej stronie artykułu.

 

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: TVN24 nowym liderem stacji newsowych, Polsat News przed TVP Info w grupie komercyjnej

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
TVN 24....GRATULACJE za 1 miejsce....faktycznie -jesteście najlepsi..i wzorem dla innych stacji informacyjnych
odpowiedź
User
widz
Brawo dla TVN24, dla Polsat news i dla super stacji. Tylko ty TVP info się wstydz. Dostajesz nasze pieniądze z abonamentu i tracisz oglądalność? Obciach!
odpowiedź
User
Weni
Widzu, jesteś niepełnosprawny intelektualnie czy przyleciałeś z Marsa? Nie wiesz, że po pierwsze abonamentu praktycznie nie ma (płaci go 8% 10% zobowiązanych) a strata INFO została wyjaśniona w tekście (pomijam, że liczone łącznie z TVP Regionalną INFO ma więcej niż rok temu...)???
odpowiedź