TVN zwiększa oglądalność, ale nie w prime time
Telewizja TVN zwiększyła oglądalność w czerwcu do 15,0% z 14,6% w czerwcu 2005 roku.
Udział stacji TVN w grupie docelowej w tzw. prime time spadł w czerwcu br. do 29,4% z 30,9% rok wcześniej, poinformowała spółka w komunikacie, powołując się na badania firmy AGB Nielsen Media Research
W czerwcu 2006 roku oglądalność Polsatu wyniosła 17,0% (spadek z 17,6% w czerwcu 2005 roku), TVP1 - 23,9% (wobec 23,4% rok wcześniej), a TVP2 - 21,2% (wobec 21,9%). Całodobowa oglądalność TVN 24 wzrosła do 1,7% z 1,1% przed rokiem, a TVN 7 spadła do 1,5% z 1,6%.
"Grupa TVN osiągnęła udział w grupie docelowej w prime time na poziomie 29,4% w porównaniu do 30,9% w czerwcu 2005 r. Spadek ten jest wynikiem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które były transmitowane w czerwcu przez TVP i Polsat" - głosi komunikat TVN.
TVN poinformował, że w ciągu pierwszego półrocza 2006 r. ogólny udział stacji TVN w rynku, wyniósł 16,5% w porównaniu z 14,6% w pierwszej połowie 2005 r. Wszystkie kanały telewizyjne grupy TVN osiągnęły ogólny udział w rynku na poziomie 20,3% w porównaniu z 17,9% w pierwszym półroczu 2005 r.
W pierwszej połowie 2006 r. udział stacji TVN w grupie docelowej (osoby w wieku od 16 do 49 lat, mieszkający w miastach powyżej 100.000 mieszkańców) w prime time (w godzinach od 19.00 do 23.00) wzrósł do 30% z 26,3% w 2005 r. Grupa TVN osiągnęła udział w grupie docelowej w prime time na poziomie 34,9% w porównaniu z 31,1% w 2005 r.
Dołącz do dyskusji: TVN zwiększa oglądalność, ale nie w prime time