TVN w internecie: rekord TVN24.pl, dobry start TVN24BiS.pl, w dół TVN.pl
Wśród serwisów internetowych Grupy TVN zdecydowanie najpopularniejszy jest TVN24.pl, który w pierwszych miesiącach br. osiągnął najwyższą jak dotąd odwiedzalność. TVN24BiS.pl zyskał już prawie 600 tys. użytkowników, spadek zanotował TVN.pl, a ruch z TVNplayer.pl zaczął przenosić się na Player.pl.
W lutym br. strony Grupy TVN odwiedziło 4,82 mln użytkowników, którzy wykonali 162,9 mln odsłon, a każdy spędził w serwisach średnio 3 godziny i 50 minut - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowaną większość ruchu zapewnia Grupie serwis TVN24.pl, który w lutym zanotował 3,2 mln użytkowników, 107,8 mln odsłon (w tym 16,9 mln krajowych odsłon mobilnych) oraz 2 godziny i 52 minuty na przeciętnego użytkownika.
>>> TVN24 na czele stacji newsowych, Polsat News, Superstacja i TVN24 BiS zyskują widzów
Jeszcze dłużej internauci korzystali z TVNplayer.pl, udostępniającego w modelu VoD programy, seriale i filmy z kanałów Grupy TVN. W lutym serwis odwiedziło 1,02 mln użytkowników, którzy spędzili w nim średnio po 6 godzin i 49 minut.
W drugiej połowie lutego TVNplayer.pl poszerzył ofertę o treści od innych nadawców (wprowadzając też opcję płatnego dostępu), w związku z czym zmienił nazwę na Player.pl (przeczytaj o tym więcej). Pod nowym adresem serwis do końca miesiąca odwiedziło już 481 tys. użytkowników, którzy wykonali 6,5 mln odsłon, a każdy korzystał z niego średnio przez 3 godziny i 52 minuty.
TVN.pl, prezentujący głównie ramówki poszczególnych kanałów i zapowiedzi emitowanych w nich produkcji, zanotował 1,63 mln użytkowników, 19,3 mln odsłon i 12 minut na przeciętnego użytkownika.
Bardzo dobre wyniki w dwóch pierwszych miesiącach działania osiągnął serwis kanału TVN24 BiŚ: w styczniu miał 627,2 tys. użytkowników, 5,1 mln odsłon i 11:06 minuty na użytkownika, a w lutym 588,7 tys. użytkowników, 4,2 mln odsłon i 10:06 minuty na użytkownika.
>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2014 roku
Z pozostałych witryn Grupy TVN tylko Ekstraklasa.tv (której wydawanie TVN przejął w połowie ub.r. od Agory) i TVNstyle.pl zanotowały powyżej 100 tys. użytkowników i 500 tys. odsłon.
TOP10 serwisów Grupy TVN w lutym 2014 roku | |||||
(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
serwis | real users | odsłony ogółem | krajowe odsłony mobilne | czas na RU [godz:min:s] | zasięg |
tvn24.pl | 3 199 974 | 107 801 008 | 16 908 707 | 02:52:06 | 14,99% |
tvn.pl | 1 638 985 | 19 296 173 | 1 831 638 | 00:12:00 | 7,68% |
tvnplayer.pl | 1 020 116 | 22 381 645 | 351 101 | 06:49:23 | 4,78% |
tvn24bis.pl | 588 685 | 4 194 815 | 683 115 | 00:10:06 | 2,76% |
player.pl | 480 983 | 6 505 976 | 96 557 | 03:52:01 | 2,25% |
ekstraklasa.tv | 171 647 | 921 343 | 119 829 | 00:07:03 | 0,80% |
tvnstyle.pl | 117 061 | 577 679 | 84 671 | 00:03:58 | 0,55% |
ttv.pl | 76 562 | 349 188 | 52 599 | 00:04:06 | 0,36% |
tvnturbo.pl | 73 124 | 290 929 | 31 401 | 00:02:23 | 0,34% |
tvn7.pl | 41 421 | 121 182 | 14 565 | 00:01:24 | 0,19% |
W portalu TVN24.pl są wydzielone sekcje TVN Meteo, TVN Warszawa i Kontakt24. Pierwsza miała w lutym 710 tys. użytkowników i 7,3 mln odsłon, druga - 560 tys. użytkowników i 7,7 mln odsłon, a trzecia - 551 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon. Zasadniczą część serwisu odwiedziło 2,68 mln internautów, wykonując 90,2 mln odsłon.
TVN24.pl w lutym 2014 roku | |||||
(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
serwis | real users | odsłony ogółem | krajowe odsłony mobilne | czas na RU [godz:min:s] | zasięg |
tvn24.pl - serwis główny | 2 683 635 | 90 242 698 | 14 193 301 | 03:03:57 | 12,57% |
tvnmeteo.tvn24.pl | 709 942 | 7 348 247 | 983 050 | 00:09:05 | 3,33% |
tvnwarszawa.tvn24.pl | 559 639 | 7 697 093 | 1 365 601 | 01:25:17 | 2,62% |
kontakt24.tvn24.pl | 551 354 | 2 512 970 | 366 755 | 00:05:14 | 2,58% |
na kolejnej stronie porównanie wyników stron Grupy TVN rok do roku
1 2
Dołącz do dyskusji: TVN w internecie: rekord TVN24.pl, dobry start TVN24BiS.pl, w dół TVN.pl