SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN w internecie: rekord TVN24.pl, dobry start TVN24BiS.pl, w dół TVN.pl

Wśród serwisów internetowych Grupy TVN zdecydowanie najpopularniejszy jest TVN24.pl, który w pierwszych miesiącach br. osiągnął najwyższą jak dotąd odwiedzalność. TVN24BiS.pl zyskał już prawie 600 tys. użytkowników, spadek zanotował TVN.pl, a ruch z TVNplayer.pl zaczął przenosić się na Player.pl.

W lutym br. strony Grupy TVN odwiedziło 4,82 mln użytkowników, którzy wykonali 162,9 mln odsłon, a każdy spędził w serwisach średnio 3 godziny i 50 minut - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowaną większość ruchu zapewnia Grupie serwis TVN24.pl, który w lutym zanotował 3,2 mln użytkowników, 107,8 mln odsłon (w tym 16,9 mln krajowych odsłon mobilnych) oraz 2 godziny i 52 minuty na przeciętnego użytkownika.

>>> TVN24 na czele stacji newsowych, Polsat News, Superstacja i TVN24 BiS zyskują widzów

Jeszcze dłużej internauci korzystali z TVNplayer.pl, udostępniającego w modelu VoD programy, seriale i filmy z kanałów Grupy TVN. W lutym serwis odwiedziło 1,02 mln użytkowników, którzy spędzili w nim średnio po 6 godzin i 49 minut.

W drugiej połowie lutego TVNplayer.pl poszerzył ofertę o treści od innych nadawców (wprowadzając też opcję płatnego dostępu), w związku z czym zmienił nazwę na Player.pl (przeczytaj o tym więcej). Pod nowym adresem serwis do końca miesiąca odwiedziło już 481 tys. użytkowników, którzy wykonali 6,5 mln odsłon, a każdy korzystał z niego średnio przez 3 godziny i 52 minuty.

TVN.pl, prezentujący głównie ramówki poszczególnych kanałów i zapowiedzi emitowanych w nich produkcji, zanotował 1,63 mln użytkowników, 19,3 mln odsłon i 12 minut na przeciętnego użytkownika.

Bardzo dobre wyniki w dwóch pierwszych miesiącach działania osiągnął serwis kanału TVN24 BiŚ: w styczniu miał 627,2 tys. użytkowników, 5,1 mln odsłon i 11:06 minuty na użytkownika, a w lutym 588,7 tys. użytkowników, 4,2 mln odsłon i 10:06 minuty na użytkownika.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2014 roku

Z pozostałych witryn Grupy TVN tylko Ekstraklasa.tv (której wydawanie TVN przejął w połowie ub.r. od Agory) i TVNstyle.pl zanotowały powyżej 100 tys. użytkowników i 500 tys. odsłon.

TOP10 serwisów Grupy TVN w lutym 2014 roku

(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

real users

odsłony ogółem

krajowe odsłony mobilne

czas na RU [godz:min:s]

zasięg

tvn24.pl

3 199 974

107 801 008

16 908 707

02:52:06

14,99%

tvn.pl

1 638 985

19 296 173

1 831 638

00:12:00

7,68%

tvnplayer.pl

1 020 116

22 381 645

351 101

06:49:23

4,78%

tvn24bis.pl

588 685

4 194 815

683 115

00:10:06

2,76%

player.pl

480 983

6 505 976

96 557

03:52:01

2,25%

ekstraklasa.tv

171 647

921 343

119 829

00:07:03

0,80%

tvnstyle.pl

117 061

577 679

84 671

00:03:58

0,55%

ttv.pl

76 562

349 188

52 599

00:04:06

0,36%

tvnturbo.pl

73 124

290 929

31 401

00:02:23

0,34%

tvn7.pl

41 421

121 182

14 565

00:01:24

0,19%


W portalu TVN24.pl są wydzielone sekcje TVN Meteo, TVN Warszawa i Kontakt24. Pierwsza miała w lutym 710 tys. użytkowników i 7,3 mln odsłon, druga - 560 tys. użytkowników i 7,7 mln odsłon, a trzecia - 551 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon. Zasadniczą część serwisu odwiedziło 2,68 mln internautów, wykonując 90,2 mln odsłon.

TVN24.pl w lutym 2014 roku

(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

real users

odsłony ogółem

krajowe odsłony mobilne

czas na RU [godz:min:s]

zasięg

tvn24.pl - serwis główny

2 683 635

90 242 698

14 193 301

03:03:57

12,57%

tvnmeteo.tvn24.pl

709 942

7 348 247

983 050

00:09:05

3,33%

tvnwarszawa.tvn24.pl

559 639

7 697 093

1 365 601

01:25:17

2,62%

kontakt24.tvn24.pl

551 354

2 512 970

366 755

00:05:14

2,58%

na kolejnej stronie porównanie wyników stron Grupy TVN rok do roku

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: TVN w internecie: rekord TVN24.pl, dobry start TVN24BiS.pl, w dół TVN.pl

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Znawca
Wydają miliony na optymalizację serwisów i reklamy AdWords. To mnie nie dziwi.
odpowiedź
User
gosiam
tvn.pl baaaaardzo słabo, jak na takie możliwości - kontent, zasięg, linkowanie, znajomość marki, nawet bez specjalnego pozycjonowania. Dziwię się jak można to tak koncertowo zmarnować.
odpowiedź
User
polpot
hurra
odpowiedź