TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, TVN Turbo liderem w grupie 16-49
W styczniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle, a najwięcej stracił kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu br. wyniósł 0,60 proc., po spadku względem styczniu ub.r. o 10,45 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie wzrósł o 3,57 proc. i wyniósł 0,58 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,52 proc. (bez zmian).
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 20 proc., pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Jego średni udział w styczniu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta zajęła miejsce 10.
Z kolei największy spadek zanotowała stacja Discovery Life, która była szósta. Jej wynik zmalał bowiem o 27,78 proc. do 0,13 proc.
Na jedenastym miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej udział w rynku w styczniu br. wyniósł 0,06 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
styczeń |
||
2015 |
2016 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Style |
0,67% |
0,60% |
Polsat Play |
0,56% |
0,58% |
TVN Turbo |
0,52% |
0,52% |
Polsat Cafe |
0,38% |
0,39% |
TLC |
0,33% |
0,26% |
Discovery Life |
0,18% |
0,13% |
Domo |
0,13% |
0,13% |
Kuchnia+ |
0,10% |
0,09% |
Polsat Food |
0,08% |
0,08% |
BBC Lifestyle |
0,05% |
0,06% |
Lifetime |
- |
0,06% |
E!Entertainment |
0,03% |
0,03% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Turbo, której udział w styczniu br. wyniósł 0,79 proc., po spadku o 3,66 proc.
Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,77 proc., spadł kanał TVN Style, notujący spadek o 15,38 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 8 proc. i wyniósł 0,69 proc.
W tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 25 proc. do 0,10 proc. udziału), a najwięcej straciła stacja TLC (było to 31,11 proc. do 0,31 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
|
styczeń |
||
2015 |
2016 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Turbo |
0,82% |
0,79% |
TVN Style |
0,91% |
0,77% |
Polsat Play |
0,75% |
0,69% |
Polsat Cafe |
0,40% |
0,34% |
TLC |
0,45% |
0,31% |
Discovery Life |
0,16% |
0,15% |
Domo |
0,12% |
0,12% |
Polsat Food |
0,08% |
0,10% |
BBC Lifestyle |
0,08% |
0,09% |
Kuchnia+ |
0,11% |
0,08% |
E!Entertainment |
0,05% |
0,05% |
Lifetime |
- |
0,05% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, TVN Turbo liderem w grupie 16-49