TVN Style na czele stacji lifestylowych w I półroczu. Polsat Food z największym wzrostem
W I półroczu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Na podium znalazły się jeszcze: Polsat Play i TVN Turbo. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, z kolei najwięcej straciła Kuchnia+.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w I półroczu 2015 roku wyniósł 0,66 proc., po wzroście względem I półrocza 2014 roku o 1,54 proc.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,84 proc. i wyniósł 0,55 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,50 proc., po wzroście o 6,38 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 40 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w I półroczu 2015 roku wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca dziewiątego na ósme.
Z szóstej na siódmą pozycję spadła stacja Kuchnia+, która w rankingu straciła najwięcej. Jej średni udział w analizowanym okresie zmniejszył się bowiem o 25 proc. do poziomu 0,09 proc.
Na przedostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku to 0,01 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
I półrocze | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,65% | 0,66% |
Polsat Play | 0,51% | 0,55% |
TVN Turbo | 0,47% | 0,50% |
Polsat Cafe | 0,35% | 0,38% |
TLC | 0,38% | 0,36% |
Domo+ | 0,10% | 0,13% |
kuchnia+ | 0,12% | 0,09% |
Polsat Food | 0,05% | 0,07% |
BBC Lifestyle | 0,06% | 0,06% |
Lifetime | - | 0,01% |
ADVENTURE | 0,00% | 0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w I półroczu br. wyniósł 0,91 proc., po wzroście o 2,25 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,77 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 5,48 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział poszedł do góry o 9,52 proc. i wyniósł 0,69 proc.
Największy wzrost w tej grupie, wynoszący 50 proc., zanotował kanał Domo+, który osiągnął 0,12 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (30,77 proc. do 0,09 proc.) straciła Kuchnia+.
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | |
I półrocze | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,89% | 0,91% |
TVN Turbo | 0,73% | 0,77% |
Polsat Play | 0,63% | 0,69% |
TLC | 0,50% | 0,50% |
Polsat Cafe | 0,40% | 0,41% |
Domo+ | 0,08% | 0,12% |
kuchnia+ | 0,13% | 0,09% |
Polsat Food | 0,08% | 0,08% |
BBC Lifestyle | 0,09% | 0,08% |
Lifetime | - | 0,01% |
ADVENTURE | 0,00% | 0,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych w I półroczu. Polsat Food z największym wzrostem