TVN Style liderem wśród stacji lifestylowych w marcu, HGTV w czołówce
W marcu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w marcu 2017 roku wyniósł 0,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do marca 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 11,27 proc.
Drugie miejsce zajęło TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 7,14 proc. i wyniósł 0,52 proc.
Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,47 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 16,07 proc.
Czwarty był nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w marcu br. wyniósł 0,37 proc., podczas gdy wynik samego TVN Meteo Active w marcu ub.r. wynosił 0,10 proc. (stacja ta była wówczas 8.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 270 proc. HGTV od pierwszego dnia emisji nadaje w jakości HD. Stację oglądać można w kablówkach i na platformach satelitarnych, w których do tej pory był dostępny TVN Meteo Active.
Z kolei największą stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z pozycji 11. na 12. Jego wynik zmalał o jedną trzecią do 0,04 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w marcu br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 0,97 proc., po wzroście o 2,11 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,90 proc., zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 2,27 proc. Jednocześnie jest to najwyższy udział marca w historii nadawania tego kanału.
- Naszą ofertę programową budujemy w oparciu o nasze autorskie pomysły i jak widać znakomicie się to sprawdza. Zarówno nowości z oferty wiosennej, jak i kontynuacje naszych serii znajdują wierną grupę odbiorców - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo. - Cieszę się, że z sezonu na sezon, coraz więcej widzów wybiera TVN Turbo - dodaje.
Podium uzupełnia Polsat Play (w dół o 20,90 proc. do 0,53 proc.).
Najwięcej też i tutaj zyskał kanał HGTV (jego udział względem TVN Meteo Active z marca ub.r. wzrósł o 487,50 proc. do 0,47 proc.), a największy spadek odnotowało jednak Lifetime (było to 42,86 proc. do 0,04 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem wśród stacji lifestylowych w marcu, HGTV w czołówce