TVN Style liderem stacji lifestylowych. HGTV z lepszym wynikiem niż TVN Meteo Active
W lutym 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Piąte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lutym 2017 roku wyniósł 0,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do lutego 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 3,17 proc.
Drugie miejsce zajęło TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 2 proc. i wyniósł 0,51 proc. Kanał ten przed rokiem był trzeci.
Z kolei na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,46 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 19,30 proc.
Czwartą pozycję zajął Polsat Cafe, którego udział zwiększył się o 12,82 proc. do 0,44 proc.
Na piątej lokacie uplasował się nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,36 proc., podczas gdy wynik samego TVN Meteo Active w lutym ub.r. wynosił 0,09 proc. (stacja ta była wówczas 9.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 300 proc. HGTV od pierwszego dnia emisji nadaje w jakości HD. Stację oglądać można w kablówkach i na platformach satelitarnych, w których do tej pory był dostępny TVN Meteo Active.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 11. Jego wynik zmalał o 56,25 proc. do 0,07 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w lutym br. ex aequo zanotowały dwie stacje: TVN Style i TVN Turbo, których udział wyniósł po 0,86 proc. Wynik tej pierwszej stacji względem lutego ub.r. się nie zmienił, a tej drugiej - wzrósł o 8,86 proc. (stacja ta awansowała z miejsca drugiego).
Podium uzupełnia Polsat Play (w dół o 27,54 proc. do 0,50 proc.).
Najwięcej też i tutaj zyskał kanał HGTV (jego udział względem TVN Meteo Active z lutego ub.r. wzrósł o 412,50 proc. do 0,41 proc.), a największy spadek odnotowało Discovery Life (było to 42,86 proc. do 0,08 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. HGTV z lepszym wynikiem niż TVN Meteo Active
kim jest Jola?