TVN przed Disney Channel na czele polskich mediów spoza internetu na YouTubie, TOK FM najmocniej krytykowane (TOP20)
Wśród polskojęzycznych mediów pozainternetowych najwięcej subskrybentów i odtworzeń treści na YouTubie notuje TVN, wyprzedzając pod tym względem Disney Channel Polska, Disney Junior Polska i TVP VoD. Na kanale TVN zamieszczono też najwięcej „łapek w dół”, natomiast ich największe odsetki były na profilach TOK FM „ Super Express”.
Na koniec lipca br. youtube’owy kanał TVN miał 541,2 tys. subskrybentów, o 6 proc. więcej niż miesiąc wcześniej - wynika z danych platformy Sotrender. Z kolei konto Disney Channel Polska obserwowało w taki sposób 326,9 tys., a Disney Junior Polska - 303,6 tys. Dalej w zestawieniu znalazły się dwa kanały Telewizji Polskiej: TVP VoD z 280,5 tys. subskrybentów i „The Voice of Poland” z 254,6 tys.
TVN ma na liście w sumie trzy profile (oprócz głównego - jeszcze TVN Talent Show i TVN Series), tak samo jak Telewizja Polska (VoD TVP, „The Voice of Poland” i Sport.tvp.pl).
W czołowej dwudziestce są dwa profile marek prasowych („Przeglądu Sportowego” i „Ale Historii”) oraz jedna marki radiowej - RMF FM.
W ostatnim miesiącu największe procentowe wzrosty liczby subskrybentów zanotowały TVN Series (o 17 proc.) i Cartoon Network Polska (o 14 proc.).
Jeśli chodzi o liczbę odtworzeń opublikowanych materiałów, to pierwsze trzy miejsca zajęły kanały TVN. Klipy na koncie TVN odtworzono w lipcu 49,74 mln razy (o 8 proc. więcej niż miesiąc wcześniej), na TVN Talent Show - 17,67 mln (9 proc. więcej), a na TVN Series - 13,41 mln (26 proc. więcej).
Po nieco ponad 10 mln odtworzeń osiągnęły jeszcze treści na profilach TVP VoD, Disney Junior Polska i MiniVevo.
Na kanale TVN Talent Show każdy materiał zamieszczony w lipcu był wyświetlany aż 100,1 tys. razy przez trzy dni od publikacji.
Na youtube’owym kanale TVN wykonano w lipcu 226,5 tys. różnych aktywności (głównie to komentarze oraz „łapki” w górę i w dół od internautów), a na profilach TVN Series i TVN Talent Show - po ponad dwa razy mniej, odpowiednio 135,3 i 127,8 tys.
W przypadku tego ostatniego kanału na jeden opublikowany w lipcu klip przypadło średnio prawie 16 tys. aktywności, a na profilu MiniVevo było to prawie 9 tys.
Przy materiałach na profilu TVN internauci 10,4 tys. razy kliknęli w „łapkę w dół”, co stanowiło 5 proc. takich ocen, zatem pozostałe 95 proc. to „łapki w górę”.
Na kanale TOK FM negatywne oceny stanowiły aż 72 proc. wszystkich, na profilu serwisu „Super Expressu” SE.pl - 52 proc., a na koncie MiniVevo - 35 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN przed Disney Channel na czele polskich mediów spoza internetu na YouTubie, TOK FM najmocniej krytykowane (TOP20)