TVN Media rozszerza usługę Switch_on o TVN24 i TVN24 BiS
Biuro reklamy TVN Media rozszerzyło możliwość podmiany spotów reklamowych w telewizji linearnej o dwie dodatkowe stacje - TVN24 oraz TVN24 BiS. Rozwiązanie dostępne jest w formie nowoczesnej aplikacji mobilnej, która umożliwia zastępowanie spotów emitowanych w ramach kampanii kupionych w modelu cennikowym.
Switch_On jest rozwiązaniem reklamowym oferowanym wszystkim klientom biura reklamy TVN Media od br.
Rozbudowanie Switch_On o stacje TVN24 i TVN24 BiS pozwala zwiększyć zasięg techniczny produktu, dzięki czemu reklamodawcy mogą elastycznie zmieniać komunikację reklamową na jeszcze większą skalę.
Rozbudowa Switch_On jest odpowiedzią na wyzwania, z jakimi mierzą się reklamodawcy z takich branż jak retail czy e-commerce. Dzięki temu zabiegowi wzrosła możliwość rotacji dużej liczby spotów reklamowych w medium charakteryzującym się bardzo wysoką efektywnością.
- Zależy nam na tym, aby oferować naszym partnerom coraz bardziej innowacyjne i kompleksowe rozwiązania. Kanały TVN24 i TVN24 BiS są szczególnie pożądane przez reklamodawców, dlatego też były naturalnym wyborem przy rozszerzaniu zasięgu Switch_On - mówi Agnieszka Gajzler, dyrektor działu strategii i rozwoju digital w TVN Grupie Discovery.
Switch_On pozwala na podmianę spotu 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę. Spoty można zastępować w 13 stacjach z portfolio TVN Grupa Discovery: TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Travel Channel, Discovery Life, HGTV, Food Network, Metro, TVN24, TVN24 BiS. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy w oparciu o własne dane sprzedażowe czy magazynowe, ale także elastycznie reagować na otoczenie konkurencyjne czy warunki zewnętrzne.
Dołącz do dyskusji: TVN Media rozszerza usługę Switch_on o TVN24 i TVN24 BiS