TVN Media przez kolejny rok brokerem reklamowym Telewizji Puls
Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i Puls 2, oraz TVN Media podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego w 2016 roku.
TVN Media w ramach Premium TV będzie kontynuować wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls w zakresie sprzedaży spotów reklamowych oraz sprzedaży sponsoringu. Umowę podpisano na rok.
- Naszym priorytetem było wybranie takiej oferty, która zapewni kanałom TV Puls i Puls 2 optymalne warunki do ich dalszego rozwoju, dlatego po skrupulatnej analizie wszystkich złożonych ofert zdecydowaliśmy się na dalszą współpracę z brokerem, który nam to gwarantuje - komentuje Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
Telewizja Puls jest nadawcą stacji TV Puls i Puls 2, których łączny udział w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 4,52 proc. (według danych Nielsen Audience Measurement).
TVN Media brokerem Telewizji Puls jest od 2011 roku. Ogółem spółka sprzedaje czas reklamowy w prawie 60 kanałach telewizyjnych - zarówno tych z Grupy TVN, jak i należących do innych nadawców.
Dołącz do dyskusji: TVN Media przez kolejny rok brokerem reklamowym Telewizji Puls