Biznesmenka z branży beauty nową gwiazdą TV Republika
W jesiennej ramówce Telewizji Republika program o tematyce urody będzie prowadziła Kalina Ben Sira - właścicielka m.in. sieci klinik La Perla. W przeszłości współpracowała m.in. z Telewizją Polską i Polsatem.
Kalina Ben Sira to jedna z kilku nowych gwiazd Telewizji Republika przedstawionych w czwartek podczas prezentacji jesiennej ramówki. Portal Wirtualnemedia.pl jako pierwszy informował, że do zespołu stacji dołączają także Edyta Lewandowska, Ewa Bugała i Karol Gnat, poprzednio związani z Telewizją Polską.
Kalina Ben Sira w TV Republika o urodzie
Z kolei Kalina Ben Sira na antenie TV Republika będzie prowadziła autorski cykl o tematyce urody. Nie ujawniono jeszcze, jak będzie się nazywał i kiedy konkretnie będzie emitowany.
- Powiem państwu bardzo odważnie: doskonale znam potrzeby widzek, jakie widzów Telewizji Republika, od ponad 20 lat zajmuję się biznesem beauty - stwierdziła Ben Sira podczas prezentacji ramówki.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zapowiedziała też, co znajdzie się w jej programie. - Co jest dla mnie najważniejsze, to przekaz i jego wiarygodność, oczywiście edukacja, ale nie zabraknie rozrywki, informacji o tym, co dzieje się na rynku beauty, jakie są najnowsze trendy - wyliczyła.
- Chcemy być absolutnie wiarygodni, chcemy docierać do kobiet świadomych oraz do tych, które dopiero poszukują swojej drogi. Co jest najważniejsze dla mnie, to zdobyć państwa zaufanie. A moim marzeniem jest powstanie telewizji Republika Kobiet - dodała.
Kalina Ben Sira w styczniu 2021 roku zaczęła prowadzić wspólnie z Marzeną Rogalską cykl „Zacznij od nowa”, emitowany na antenie TVP2 zaraz po „Pytaniu na śniadanie”. Wcześniej w Polsat Cafe była gospodynią programów „Beaty Inspector” i, razem z Katarzyną Skrzynecką, „7 życzeń”. Natomiast w Chillizet prowadziła audycję „Cztery strony piękna”.
Na swojej stronie internetowej Kalina Ben Sira podkreśla, że jest założycielką i właścicielką sieci La Perla obejmującej kliniki, SPA i centrum medyczne oraz marki kosmetków Beaty Box.
CZYTAJ TEŻ: Stacja braci Karnowskich w naziemnej telewizji. Sakiewicz: niech próbują
Według danych Nielsen Audience Measurement w lipcu 2024 roku średnia widownia minutowa TV Republika wynosiła 192 028 widzów, a udział w rynku oglądalności - 3,92 proc. (wobec 0,08 proc. rok wcześniej). Stacja zajęła pod tym względem drugie miejsce wśród kanałów informacyjnych, za TVN24.
Dołącz do dyskusji: Biznesmenka z branży beauty nową gwiazdą TV Republika