"Turururu" z przeboju "The Final Countdown" w reklamie Żywca (wideo)
W nowej reklamie bezalkoholowych piw Żywiec wykorzystano motyw muzyczny ze znanego hitu zespołu Europe pt. "The Final Countdown". Za kampanię odpowiadają 2012 Agency, VMLY&R, Just, Opus Film, Starcom i Hope.
Nowy spot marki pokazuje, że piwem bezalkoholowym można cieszyć się wszędzie, niezależnie od okoliczności. Reklama promuje piwa Żywiec 0,0%, Żywiec 0,0% Białe i Żywiec 0,0% Sesyjne IPA.
Spot wieńczy hasło "Tu chce się Ż".
- Zgodnie z żywieckim stylem, marka komunikuje się z przymrużeniem oka, czyniąc z „TURURURU” manifestację radości z nieograniczonych możliwości. Inspiracją był dla nas popularny w latach 80. utwór „The Final Countdown” zespołu Europe - mówi Agata Matuszewska, specjalista ds. marketingu marki Żywiec.
Spot można oglądać od 18 maja w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w serwisach VOD. Kampania prowadzona będzie również w internecie.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotu - Opus Film, za działania digital i w mediach społecznościowych - agencja VMLY&R, a za działania BTL - agencja Just. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.
Dołącz do dyskusji: "Turururu" z przeboju "The Final Countdown" w reklamie Żywca (wideo)