Trzy lata na Facebooku (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę pokazującą rozwój portalu społecznościowego Facebook w ostatnich trzech latach.
W okresie od stycznia 2010 roku do listopada 2012 roku miesięczna liczba aktywnych użytkowników Facebooka wzrosła z 337 milionów do 1 miliarda.
W tym samym czasie przeciętny wiek użytkowników społecznościowego portalu zwiększył się z 29,53 do 30,11 lat.
Trzy lata temu większość osób korzystających z Facebooka stanowiły kobiety (51 proc.), podczas gdy obecnie przeważają mężczyźni (53 proc.).
Na czele rankingu państw z największą liczbą użytkowników serwisu niezmiennie znajdują się Stany Zjednoczone. Roszady nastąpiły na kolejnych miejscach: z pierwszej piątki wypadły odpowiednio druga, trzecia i piąta przed trzema laty Wielka Brytania, Turcja i Francja, a zastąpiły je Brazylia, Indie i Meksyk.
Z kolei wśród najpopularniejszych marek od 2011 roku liderem jest Coca-Cola. Na przestrzeni ostatnich trzech lat z 1. na 5. miejsce spadł Starbucks. W czołówce nie ma już marek Skittles, Nutella i Pringles. Obecnie na drugiej pozycji jest Disney, wyprzedzając Red Bulla i Converse.
Dołącz do dyskusji: Trzy lata na Facebooku (infografika)