Trójmiasto przekonuje do siebie Londyńczyków
Do brytyjskich czytelników trafiło trzecie wydanie Visit3city Magazine, specjalnego dodatku prasowego zachęcającego do odwiedzenia Trójmiasta i Pomorza.
W niedzielę 20 listopada dołączono go do The Sunday Times. Część nakładu znalazła się na polskim stoisku podczas największych na świecie targów turystycznych World Travel Market w Londynie. Egzemplarze Visit3city Magazine trafiły również do biur Polskiej Organizacji Turystycznej oraz na londyńskie lotnisko Luton.
Główny tekst dodatku, zatytułowany „Pretty Tricity”, przedstawia atrakcje turystyczne Trójmiasta oraz województwa pomorskiego. Obok informacji o historii, zabytkach, możliwościach wypoczynku i rekreacji znajdujemy w nim wzmiankę o typowo zimowych rozrywkach: kuligu na Kaszubach czy narciarstwie biegowym. Projekt Visit3city jest realizowany przez Agencją Reklamową Abakart z Sopotu.
Dołącz do dyskusji: Trójmiasto przekonuje do siebie Londyńczyków