SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trójka, Jedynka i TOK TM dwa razy więcej z reklam, Eska w dół

Radiowa Trójka w maju br. cennikowo zarobiła z reklam o prawie 120 proc. więcej niż rok wcześniej, TOK FM - o 85 proc. więcej, a Jedynka - o 70 proc. więcej. Natomiast minimalne spadki wpływów reklamowych zanotowały niektóre stacje z sieci Eska.

W maju br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam o 25,4 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych Kantar Media (wcześniej Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Wpływy reklamowe z uwzględnieniem autopromocji zwiększyły się rok do roku o 26,2 proc., a wydatki na autopromocję - o 54,6 proc.

>>> „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” dużo mniej z reklam. W gorę „Super Express” 


>>> „Świat Kobiety”, „Tele Tydzień” i „Party” w górę, „Polityka” w dół

Zdecydowanie największe wzrosty przychodów reklamowych w skali roku osiągnęły dwie rozgłośnie Polskiego Radia oraz TOK FM. I tak Trójka zarobiła z reklam o 119,4 proc. więcej niż rok wcześniej, TOK FM - o 86,5 proc. więcej, a Jedynka - o 73,6 proc. więcej.

>>> RMF FM i TOK FM mocno w dół, zyskuje Trójka

Duże wzrosty wpływów reklamowych rok do roku zanotowały też Eska Rock - o 44,4 proc., RMF FM - o 33 proc., oraz Złote Przeboje Pogoda Warszawa - o 28,5 proc. Natomiast Radio ZET zarobiło z reklam 11,5 proc. więcej niż w maju ub.r.

>>> Duży wzrost Eski i RMF Maxxx, traci Radio Plus

Z kolei minimalne spadki przychodów reklamowych w skali roku zanotowały największe rozgłośnie regionalne sieci Eska. I tak Eska Wrocław zarobiła o 3,3 proc. mniej, Eska Warszawa - o 2,7 proc. mniej, a Eska Poznań - o 0,5 proc. mniej.

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
  V.2011 V.2010
RMF FM 83 202 940 zł 62 564 572 zł
Radio ZET 48 895 810 zł 43 843 756 zł
Program III Polskiego Radia 14 466 910 zł 6 592 880 zł
Program I Polskiego Radia 5 696 240 zł 3 280 680 zł
Eska Wrocław 4 652 338 zł 4 812 842 zł
Eska Warszawa 4 411 670 zł 4 534 840 zł
TOK FM 3 729 305 zł 1 999 530 zł
Eska Poznań 3 651 488 zł 3 667 444 zł
Złote Przeboje Pogoda Warszawa 3 445 803 zł 2 682 156 zł
Eska Rock 3 262 390 zł 2 259 820 zł
monitorowane stacje razem 267 954 143 zł 213 726 571 zł
 
monitorowane stacje razem - z autopromocją 277 120 258 zł 219 654 578 zł
monitorowane stacje razem - autopromocja 9 166 115 zł 5 928 007 zł


 

Dołącz do dyskusji: Trójka, Jedynka i TOK TM dwa razy więcej z reklam, Eska w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl