Triada w ofensywie
1 czerwca ruszyła druga edycja kampanii reklamowej biura podróży "Triada"
Triada rozpoczyna kampanię reklamową na antenie telewizyjnej. 1 czerwca widzowie po raz kolejny zobaczyli znany z poprzedniego sezonu spot "Szła dzieweczka do laseczka".
W tym roku kampanie firmy będzie można oglądać na antenie TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Canal+ oraz kilku stacji tematycznych.
"Zdecydowaliśmy się powtórzyć kampanię reklamową w tej wersji, ponieważ nasz spot telewizyjny był znakomicie przyjęty przez widzów i w znacznym stopniu przyczynił się do wzrostu znajomości i sympatii do marki TRIADA" - mówi Sylwia Kwiecińska - Szef Działu Marketingu Biura Podróży TRIADA. "Liczymy, że w tym roku również zainteresuje naszych klientów. Spot telewizyjny jest również elementem budowania naszego wizerunku jako firmy profesjonalnej, ale także bliskiej klientowi i mającej poczucie humoru".
Równolegle z kampanią reklamową firma wystąpi, również po raz kolejny, w charakterze sponsora pogody w stacjach TVN24 i TVN Meteo.
Dołącz do dyskusji: Triada w ofensywie