„Trenuj modnie” - zwyciężczyni „Top Model” i blogerzy modowi reklamują odzież sportową H&M (wideo)
Na Facebooku trwa kampania reklamowa sportowej linii odzieży H&M z udziałem zwyciężczyni ostatniej edycji „Top Model” oraz trójki blogerów modowych. Akcję przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i Platige Image.
W kampanii biorą udział Osi Ugonoh, zwyciężczyni ostatniej edycji programu TVN „Top Model”, oraz troje blogerów modowych: Magda Samborska (Rebel Look), Anna Skura (What Anna Wears) i Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel).
Z każdą z tych osób zrealizowano klip w konwencji filmu dokumentalnego, w którym prezentuje ona swoją sportową pasję i związane z tym wybory modowe. Kamil Pawelski opowiada o jeździe na rowerze, Magda Samborska - o ćwiczeniu na siłowni, Osi Ugonoh - o sprincie, a Anna Skura - o jodze. W tle przewijają się zestawy z najnowszej kolekcji H&M Sport.
Klipy zostały udostępnione na facebookowym fanpage’u H&M.
- Tworzymy unikalne treści - historie, które są czymś znacznie więcej niż prezentacją ubrań. W tym projekcie chodziło nam w dużej mierze o zachowanie równowagi między światem sportu w jego różnych odsłonach, a światem mody - środowiska dla nas naturalnego - opisuje akcję Ewa Jarzemska, marketing & PR manager z H&M Polska.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Lubię to - linked by Isobar. Produkcją i postprodukcją klipów - wyreżyserowanych przez Barta Pogodę - zajął się dom produkcyjny Platige Image.
Dołącz do dyskusji: „Trenuj modnie” - zwyciężczyni „Top Model” i blogerzy modowi reklamują odzież sportową H&M (wideo)