Travelplanet.pl pod Wawelem
W największym w południowej Polsce centrum handlowym 'M1' Travelplanet.pl SA uruchomiło swój piąty Punkt Obsługi Klienta.
Kraków został wybrany przez Travelplanet.pl nieprzypadkowo.
- Od kilku lat liczba naszych klientów z Krakowa wynosiła około 5%. Biorąc pod uwagę, że klienci rezerwowali wycieczki w Travelplanet.pl tylko za pośrednictwem Internetu i telefonu widzieliśmy ogromny potencjał sprzedaży. Dodatkową zaletą Krakowa jest także Centrum „M1”, które jest bardzo dobrze położone i umożliwia dotarcie do nas dużej liczby klientów. Także obecność tutaj takich sieci, jak Adidas, Big Star, Nike, Sephora czy Vistula skłoniła nas do inwestycji właśnie w M1 - mówi Dawid Sadulski Internet & PR Manager Travelplanet.pl.
Travelplanet.pl w krakowskim biurze zdecydowało się wprowadzić swoją drugą markę Aero.pl. Jakub Mazur – Dyrektor Marketingu Travelplanet.pl wyjaśnia zmianę strategii. Rynek biletów lotniczych zwiększył się na tyle w ostatnich dwóch latach, że obecność nowej marki, którą klienci będą kojarzyli tylko i wyłącznie z obsługa ruchu lotniczego może nam przynieść bardzo dużo korzyści. Dodatkowo marka Aero.pl stała się na tyle silna w Internecie, że jej wyjście do sprzedaży tradycyjnej jest naturalne, podobnie jak wcześniej Travelplanet.pl
Punkt Obsługi Klienta w Krakowie to piąta tego typu inwestycja największego internetowego biura podróży w Polsce. Pierwsze Centrum Last Minute Travelplanet.pl zostało otwarte w Warszawie w Centrum Handlowym „Reduta”. Kolejne w Centrum „Trzy Stawy” w Katowicach, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy i ponownie w Warszawie na „Targówku”. Travelplanet.pl zamierza uruchomić Centra Last Minute we wszystkich największych miastach w Polsce, w tym roku ma ich liczba ma wynosić od 10 do 12.
Inne
Dołącz do dyskusji: Travelplanet.pl pod Wawelem