TPSA planuje rebranding Neostrady w II połowie roku
Telekomunikacja Polska (TPSA) planuje rebranding usługi dostępu dointernetu "Neostrada" w II połowie roku, jednak do tego czasu nieprzedstawi szczegółów, poinformował rzecznik grupy TP WojciechJabczyński.
"Rebranding Neostrady jest planowany w II połowie tego roku, ależadnych szczegółów na ten temat nie ujawniamy" - powiedziałJabczyński.
"Rzeczpospolita" poinformowała, powołując się na anonimoweźródła w TP SA, że zarząd spółki zdecydował o likwidacji markiNeostrada. Miałoby to jednak nastąpić nie wcześniej niż za rok, zaśdo tego momentu ciężar sprzedaży i promocji zostałby przesunięty naprodukty pod marką "Orange".
"Rzeczpospolita" ocenia, że w ciągu ostatnich trzech lat TPSAwydała na promocję Neostrady ok. 100 mln zł.
Jabczyński poinformował też, że Orange wprowadza ofertę CDMA,która w tym roku niemal w 100% pokryje Polskę dostępem do internetuo prędkości do 1Mb/s. "To nasza odpowiedź na walkę z wykluczeniemcyfrowym. W tej chwili w zasięgu CDMA jest ponad 60% kraju" -powiedział Jabczyński.
TPSA miała po audycie 2188 mln zł skonsolidowanego zysku nettoprzypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2008 roku wobec2273 mln zł zysku rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: TPSA planuje rebranding Neostrady w II połowie roku