TP: Nowe reklamy FunPacku HD z Sercem i Rozumem (wideo)
Startuje nowa odsłona kampanii reklamowej FunPacku HD w TP. W nowych reklamach - przygotowanych przez firmy Publicis i MEC - Serce i Rozum występują jako piosenkarze oraz Sherlock Holmes i Doktor Watson.
Nowa kampania FunPacku HD w TP informuje, że w ramach świątecznej promocji przy wykupywaniu tego pakietu otrzymuje się w prezencie kamerę HD. W pierwszym ze spotów Serce i Rozum wcielają się w rolę piosenkarzy występujących na festiwalu w San Remo. W drugim ogrywają role Sherlocka Holmesa i Doktora Watsona. Przypomnijmy, że w poprzedniej reklamie FunPacku HD Serce i Rozum występowały wspólnie z oczami (obejrzyj ten spot).
Nowe reklamy - podobnie jak poprzednią - przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: TP: Nowe reklamy FunPacku HD z Sercem i Rozumem (wideo)
zakończeniu działań promocyjnych. Jednak i tym razem zrealizują założone
cele, patrząc choćby na ostanie promocje które wprowadzili na neostradę
z TV bądź też z Voip. Oferta Neostrady staje się co raz bardziej
atrakcyjna na rynku i w połączeniu z takim spotami reklamowymi, jeszcze
bardzie utkwi w świadomości konsumenta.