Toys"R"Us postawiło na Good One Group
Good One Group wygrała przetarg na obsługę marki Toys”R”Us - specjalizująca się w sprzedaży zabawek oraz produktów dla dzieci i młodzieży.
Agencje tworzące Good One Group zajmą się obsługą marki Toys”R”Us i tak: za media relations, obsługę PR i doradztwo w zakresie wizerunku odpowiadać będzie Good One PR, administracją strony internetowej Toys”R”Us zajmie się agencja interaktywna BloomNet, zaś za obsługę marki w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych odpowiadać będzie agencja social-mediowa Social Lama.
Za koordynację wszystkich wymienionych działań będzie odpowiedzialny Marek Janota. Pozostałe osoby dedykowane do obsługi klienta to Marcin Górecki z Good One PR, Weronika Świerzewska z BloomNet oraz Natalia Drobniak z Social Lamy.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Toys"R"Us postawiło na Good One Group