Totalizator Sportowy wybiera agencje reklamowe do rocznej obsługi
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na jego obsługę reklamową - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Może w nim wybrać kilka agencji, z którymi podpisze tzw. umowy ramowe. Chce z nimi współpracować przez rok, ale nie wyklucza też, że w tym okresie nie zleci im żadnych zadań. W tej sytuacji nie będą miały prawa do jakichkolwiek roszczeń.
Wybrana w przetargu agencja (lub kilka - bo taką możliwość spółka przewiduje) będzie odpowiadać m.in. za planowanie strategiczne, opracowanie strategii komunikacji dla wszystkich marek Totalizatora, opracowanie reklam ATL i BTL, ich produkcję itp. Spółka będzie każdorazowo zlecać wybranej agencji realizację konkretnych projektów. Jeżeli w tym przetargu wybierze do współpracy kilka firm, przy każdym zlecanym projekcie będzie składać im zapytanie, a do realizacji danego projektu wybierze tę, która przygotuje najlepszą ofertę.
Na etapie przetargu agencje mają do wykonania dwa zlecenia. Pierwszy dotyczy przygotowania dwóch odrębnych linii kreatywnych oraz opracowania zupełnie nowej koncepcji kreatywnej dla platformy komunikacyjnej dla Zdrapki.
Drugi z kolei obejmuje przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz wyprodukowanie spotów tv reklam internetowych dla gry Eurojackpot.
Na obecnym etapie Totalizator zastrzega, że mimo wyboru w tym postępowaniu zwycięskich agencji i zawarciu z nimi umów ramowych może dojść do sytuacji, w której w trakcie trwania tych umów może nie zlecić im realizacji żadnego projektu. W takim przypadku agencja nie będzie miała prawa do jakichkolwiek roszczeń.
## NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/panstwowe-spolki-i-ministerstwa-gdzie-sie-reklamuja-najwiecej-w-sieciach-w-dol-fakt-i-gazeta-wyborcza-analiza ##
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 15 listopada jest wpłata 20 tys. zł wadium.
Totalizator Sportowy w lutym br. wybrał do współpracy w zakresie obsługi reklamowej – również w przetargu – cztery agencje: Grandes Kochonos, Apella, Red8 Advertising i dsk. Umowy z nimi zawarł na rok.
Kreację reklam do kampanii prowadzonej w maju br., a promującej markę Multi Multi przygotowała agencja Red8. Ta sama agencja jest autorem reklam ostatniej kampanii z Kamilem Bednarkiem w roli głównej, a promującej markę Lotto.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera agencje reklamowe do rocznej obsługi
Za każdmym razem trafiać do bębna maszyny losującej pomysły. No cóż, klient wyraźnie lubi te wszystkie loterie