SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Top model 2” hitem TVN, 36 mln zł z reklam

Druga edycja programu TVN “Top model. Zostań modelką!” cieszyła się większą widownią niż pierwsza odsłona formatu i pokonała propozycje pozostałych czołowych graczy rynku telewizyjnego Wpływy reklamowe wyniosły 36 mln zł.

Średnia oglądalność 14 odcinków “Top model 2” wyniosła 2,7 mln widzów. W czasie nadawania reality-show TVN wybierało 21,5 proc. widzów z grupy 4+ i co czwarty widz z grupy wiekowej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, pokazywana rok temu pierwsza odsłona formatu miała słabsze wyniki - każdy jej odcinek oglądało bowiem przeciętnie 2,56 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 18,8 proc. i 22,8 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania “Top model 2” (środy 21.30 - 22.25) TVN nie dawał szans konkurencji. W grupie 4+ drugą pozycję zajął Polsat z wynikiem na poziomie 13,55 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Na podium uplasowała się jeszcze Dwójka (końcówka “Rodzinki.pl”, filmy; 12,57 proc.), poza trójką znalazła się Jedynka (m.in. “Rezydencja”, “Wybory Polaków”; 11,67 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej przewaga TVN nad Polsatem wyniosła ponad 10 pkt. proc.

>>> Olga Kaczyńska wygrała "Top model" (dużo zdjęć)

Druga edycja programu przyniosła z reklam 36 mln zł, o ponad 10 mln zł więcej niż rok temu. Reality-show oglądały głównie kobiety, widzowie między 25 a 44. rokiem życia i ci mający pięćdziesiąt kilka lat, mieszkańcy małych, średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Zwyciężczynią drugiej serii “Top model” została Olga Kaczyńska, która pokonała w finale Michalinę Manios i Annę Bałon. Wygrała kontrakt z międzynarodową agencją modelek, kontrakt z marką „Max Factor” oraz sesję okładkową w magazynie „Glamour”.


fot. Olga Kaczyńska autor: TVN/Bartosz Krupa/East News

TVN wstępnie planuje, że trzecia edycja reality-show “Top model” pojawi się na antenie  jesienią 2012 roku.


Widownia “Top model 2” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
07-09-2011 2 541 981 20,91% 24,08%
14-09-2011 2 724 641 22,23% 25,40%
21-09-2011 2 618 949 22,18% 24,93%
28-09-2011 2 884 312 24,00% 30,10%
05-10-2011 2 549 432 20,84% 24,18%
12-10-2011 2 760 534 21,35% 25,81%
19-10-2011 2 790 281 21,56% 25,28%
26-10-2011 2 842 109 21,95% 25,70%
02-11-2011 2 777 900 22,36% 26,83%
09-11-2011 2 752 990 21,44% 24,16%
16-11-2011 2 578 268 20,23% 22,93%
23-11-2011 2 518 469 18,76% 21,70%
30-11-2011 2 692 179 20,72% 24,47%
07-12-2011 2 718 769 22,32% 25,22%
Średnia 2 697 666 21,50% 25,04%


Oglądalność reality-show na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN-Top model 2 697 666 21,50% 25,04%
TVP 1 1 455 754 11,67% 7,80%
TVP 2 1 568 773 12,57% 13,81%
Polsat 1 690 703 13,55% 14,68%


Profil widowni formatu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,72% 68
Kobiety 67,28% 130
Wiek  4-9 2,01% 34
 10-15 5,41% 80
16 - 19 4,60% 82
20 - 24 5,69% 72
25 - 29 11,81% 133
30 - 34 11,06% 134
35 - 39 8,06% 109
40 - 44 6,88% 107
45 - 49 5,72% 83
50 - 54 9,07% 113
55 - 59 10,21% 132
60 19,48% 97
Wlk. miasta Wieś 28,66% 73
< 50 tys. 25,73% 107
50-100 tys. 8,47% 98
100-200 tys. 12,11% 150
> 200 tys. 25,03% 124
Zawód Top management 11,18% 129
Pracownicy średniego szczebla 20,48% 136
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,62% 93
Emeryci 25,43% 99
Inni 24,29% 79
Wykształcenie Podstawowe 43,57% 97
Średnie 31,56% 107
Wyższe 17,45% 139
Inne 7,42% 58


 

Dołącz do dyskusji: “Top model 2” hitem TVN, 36 mln zł z reklam

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widzieliście??
www.behemoth.com.pl
Zupełnie inna niż się spodziewacie...
0 0
odpowiedź
User
TVN program
czekamy na kolejne 20 sezonów Tap model 50 taniec z obszczymurami 24 you can tanczyc 30 gessler hahahahhaahah bdziewie goni badziewi szmira szmire kicz goni kicz
0 0
odpowiedź
User
ocena
Głowne gwiazdy tych smieciowych programów to proszki do prania tampony podpaski zupy w proszku pasty do zebów itp itd reszta to tylko mediane smieci dodatki i to tyle na temat tej szmiry
0 0
odpowiedź