Tomson i Baron w nowej kampanii Blika zachęcają by "żyć bardziej"
Polski Standard Płatności, operator systemu płatności mobilnych BLIK wystartował z nową kampanią reklamową promującą korzyści, jakie daje użytkownikom usługa przelew na numer telefonu BLIK. Bohaterami spotu zostali Tomson i Baron - członkowie zespołu Afromental i jurorzy programu "The Voice of Poland".
Ambasadorami kampanii Blika zostali Tomson (Tomasz Lach) i Baron (Aleksander Milwiw-Baron) w ramach akcji skomponowali utwór „Żyj bardziej”. Ma on zachęcać osoby, które jeszcze nie korzystały z przelewu na telefon Blik, do wypróbowania jego możliwości i doświadczenia korzyści, jakie ono oferuje.
Kampania inicjuje całoroczne działania promujące przelewy na telefon Blik. Celem tych działań jest pokazanie, jak użyteczne w codziennym życiu jest to rozwiązanie i jak bardzo może ułatwić każdemu z nas przekazywanie pieniędzy odbiorcy znając tylko jego numer telefonu.
Na potrzeby kampanii przygotowano – wprowadzający spot główny (30”), spoty (4 x 15”) oraz 2 minutowy teledysk, który niebawem będzie można zobaczyć w internecie. Będą one emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, w internecie oraz w mediach społecznościowych.
Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, która od kilku lat współpracuje z Blikiem. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG, oddział Spark Foundry.
Dołącz do dyskusji: Tomson i Baron w nowej kampanii Blika zachęcają by "żyć bardziej"