Tomasz Lis i Dorota Gawryluk w reklamie "Faktu"
"Fakt" rozpoczął nową kampanię skierowaną do klientów reklamowych,której hasło brzmi: "Nie uprzedzaj się. Oceń sam".
Kampania ma charakter wizerunkowy, ma podkreślić informacyjną iopiniotwórczą rolę gazety. Pojawiają się w niej wypowiedzi znanychdziennikarzy i publicystów publikowane na łamach Faktu, międzyinnymi: wypowiedź Tomasza Lisa: "Fakt oddaje głos wszystkim stronomsporu" czy Doroty Gawryluk: "W Fakcie pojawiają się ciekawe pióra iosobowości".
- W kampanii wykorzystane zostały wypowiedzi zaczerpnięte złamów Faktu, nie byly to wypowiedzi przygotowane na potrzebykampanii, więc nie płacimy za wykorzystanie tych nazwisk - wyjaśniaMałgorzata Baluch z gazety Fakt.
Kampania będzie miała miejsce w prasie branżowej oraz winternecie, obejmie również działania BTL. Autorem kampanii jestdział marketingu prasy codziennej wydawnictwa.
Jednocześnie w lokalnych wydaniach Faktu prowadzona będziekampania promocyjna pod hasłami: "Fakt Górą!" i "Liczy sięFakt".
Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis i Dorota Gawryluk w reklamie "Faktu"