„To twój moment” - nowy magazyn lifestylowy dla kobiet od Burdy
W środę 9 maja br. na rynku ukaże się nowy magazyn „To twój moment”, którego wydawcą jest Burda International Poland. W pierwszym numerze można przeczytać m.in. felietony Pauliny Młynarskiej i Agnieszki Cegielskiej.
Wydawca opisuje magazyn jako pismo skierowane do „nowocześnie myślących i kreatywnych kobiet”. „To twój moment” został podzielony na cztery sekcje, którymi opiekują się Paulina Młynarska („Wellbeing”), Jan Leśniak („Kreatywność”), Agnieszka Cegielska („Dobre życie”) i Michał Cessanis („Błogi relaks”).
W dziale „Wellbeing” czytelniczki znajdą artykuły dotyczące samorozwoju i radości z życia. Informacje o zdrowym jedzeniu, urodzie i wnętrzach pojawią się w „Dobrym życiu”, a wskazówki dotyczące własnoręcznego wykonania przydatnych przedmiotów - w „Kreatywności”. Zaś „Błogi relaks” opisze podróże.
- „To Twój Moment”, to odpowiedź wydawnictwa Burda International Poland na aktualne trendy, związane z poszukiwaniem spokoju i równowagi dla ciała i umysłu. To magazyn dla zmęczonych perfekcjonizmem i ciągłym narzucaniem scenariuszy, jak żyć - przekazuje portalowi Wirtualnemedia.pl wydawca.
Redaktor naczelną jest Dorota Lubańska.
Pierwszy numer magazynu liczy 116 stron i ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. „To twój moment” kosztuje 9,99 zł. Na razie nie wiadomo, jaki będzie cykl wydawniczy pisma. Do wydania załączono cztery wklejki z projektami do samodzielnego wykonania.
Sprzedaż magazynów wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca outdoor (autobusy w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Białymstoku, Łodzi, Poznaniu, Katowicach, Toruniu), prasę (tytuły własne Burdy), internet (Onet, WP, serwisy Burdy), social media oraz promocję w punktach sprzedaży. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.
Dołącz do dyskusji: „To twój moment” - nowy magazyn lifestylowy dla kobiet od Burdy