„Tina” na plusie. Tracą „Pani Domu” i „Przyjaciółka”
W lipcu br. w segmencie dwutygodników poradnikowych tylko „Tina” zanotowała wzrost sprzedaży. Pogorszyły się natomiast wyniki „Pani Domu” i „Przyjaciółki”.
„Przyjaciółka” (Edipresse Polska) pozostała liderem rankingu, osiągając jednak w lipcu br. średnią sprzedaż ogółem niższą o 13,69 proc. niż rok wcześniej. Wynik tego tytułu to 528 790 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce w dalszym ciągu zajmuje „Tina” (Wydawnictwo Bauer),której sprzedaż wyniosła 471 922 egz. Tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost - o 3,88 proc.
Ranking zamyka „Pani Domu” (Edipresse Polska), której sprzedaż ogółem spadła o 24,06 proc. i wyniosła 319 554 egz. Magazyn ten w lipcu br. zdrożał o 10 groszy do 0,99 zł.
ZKDP | Lipiec | |
Wirtualnemedia.pl | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 528 790 | 601 198 |
Tina | 471 922 | 454 262 |
Pani Domu | 319 554 | 396 448 |
W porównaniu z czerwcem br. wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrost. Najwięcej zyskała „Tina” (15,33 proc.), zaś najmniej „Pani Domu” (8,17 proc.).
ZKDP | 2011 | |
Wirtualnemedia.pl | lipiec | czerwiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 528 790 | 476 213 |
Tina | 471 922 | 408 478 |
Pani Domu | 319 554 | 295 393 |
Dołącz do dyskusji: „Tina” na plusie. Tracą „Pani Domu” i „Przyjaciółka”