Time znowu atakuje
'Gwarancja wyższego zasięgu' - nowa oferta Time (dom sprzedaży sieci Radia Eska).
Spółka Time wprowadziła ofertę jakościową „Gwarancja wyższego zasięgu”. Zapewnia ona wzrost zasięgu w kampaniach zaplanowanych w RMF FM lub Radiu Zet, a poszerzonych o Radio Eska w ramach tego samego budżetu.
„Dajemy gwarancję wyższego zasięgu, ponieważ jesteśmy przekonani, że Eska w znaczący sposób poprawia wskaźniki kampanii radiowych, zarówno w skali całego kraju, jak i na rynkach lokalnych” – mówi Marcin Tomczyk, dyrektor Działu Kluczowych Klientów.
Kampania zaplanowana w Radiu Zet lub RMF FM wzbogacona o sieć Eska w ramach tego samego budżetu gwarantuje wzrost zasięgu 1+ i 3+ o minimum 4 punkty procentowe.
To dalszy etap walki pomiędzy największymi brokerami radiowymi, jaka toczy się od kilku dni.
2 dni temu Time zaprzestał przyjmowania zleceń reklamowych dostarczonych przez firmy Broker FM (m.in. RMF FM) i RRM (Radio Zet), zarzucając obu deprecjonowanie swojej oferty reklamowej. W odpowiedzi Broker FM i RRM mówiły, że w posunięciu Time widzą m.in. obawy przed dobrą sprzedażą czasu reklamowego w ich coraz dynamicznie rozwijających się sieciach młodzieżowych - RMF Maxxx i Radiostacji - konkurujących z ofertą głównej Eski.
Podobne informacje:
Dołącz do dyskusji: Time znowu atakuje