Time podwyższa ceny reklam w Esce
O ok. 10 proc. podrożeją z początkiem listopada reklamy w wybranych stacjach Radia Eska i Esce Rock. Grupa Radiowa Time uzasadnia podwyżkę wzrostem słuchalności tych rozgłośni.
Wszystkie podwyżki w Radiu Eska i Esce Rock dotyczą reklam w paśmie od 6:00 do 20:00 i będą obowiązywać od 2 listopada. I tak spoty w Esce Rock będą droższe niż obecnie o 11,6 proc. (w dni powszednie) i o 4,8 proc. (w weekendy). Najwięcej, tak jak dotychczas, trzeba będzie zapłacić za reklamy emitowane w paśmie porannym od poniedziałku do piątku, natomiast nie zmienią się ceny reklam w soboty i niedziele w godzinach 9:00-15:00.
Z kolei w sześciu stacjach lokalnych Radia Eska (Warszawa, Poznań, Bydgoszcz, Tarnów, Łódź i Białystok) ceny spotów wzrosną średnio o 8,9 proc. od poniedziałku do piątku i o 8,6 proc. w weekendy. W konsekwencji w tym paśmie reklamy droższe będą też w całej sieci Eska –o 3,9 proc. w dni powszednie, a o 3,4 proc. w weekendy. Podwyżki cenników Eski Rock i sześciu stacji Radia Eska powodują jednocześnie, że w górę idą stawki reklamowe w pakiecie Total Time – o 5,4 proc. od poniedziałku do piątku, o 4,6 proc. w weekend.
Zarządzająca tymi rozgłośniami Grupa Radiowa Time wyjaśnia, że podwyżka ich cenników reklamowych wynika z rosnących wyników ich słuchalności. – W przypadku Eski Rock w minionym roku słuchalność wśród osób między 20. a 39. rokiem życia wzrosła aż o 41 proc., a pod względem udziału w czasie słuchania w tej grupie stacja wyprzedziła sieci Złote Przeboje i Planeta – opisuje Marcin Tomczyk, dyrektor sprzedaży krajowej Time.
Dołącz do dyskusji: Time podwyższa ceny reklam w Esce