Tiger Energy Drink z nowymi reklamami pod hasłem „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” (wideo)
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej napojów energetycznych Tiger (produkowanych przez Maspex Wadowice). Marka promowana jest czterema spotami z udziałem rapera Fokusa. Działania reklamowe przygotowały i realizują agencje Brasil i Mindshare Polska.
Emitowane obecnie cztery 15-sekundowe spoty Tigera są rozwinięciem 30-sekundowej reklamy „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej”, która trafiła do emisji w połowie kwietnia.
Tym razem w nowoczesnej, dynamicznej i zabawnej formie przedstawiono nowe funkcjonalne warianty Tigera: Fighter (na mięśnie), Speed (na refleks), Mental (na koncentrację) i Restart (na ciężkie poranki z powodu kaca lub braku snu).
W reklamach teksty wypowiadane przez rapera Fokusa mają pobudzać do działania.
Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil, za planowanie i zakup mediów – Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Tiger Energy Drink z nowymi reklamami pod hasłem „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” (wideo)