Tiger Black: Czarny to nie kolor, czarny to siła (wideo)
„Czarny to nie kolor, czarny to siła” - to hasło najnowszej kampanii promującej napój energetyzujący - Tiger Black Energy Drink, należący do firmy FoodCare.
W poniedziałek ruszyła ogólnopolska kampania relaunchowa Tiger Black Energy Drink. Intensywne działania wizerunkowe informują o zmianie szaty graficznej całego portfolio. Zmianie ulega nie tylko grafika opakowań, ale i strategia marketingowa brandu. Celem kampanii jest podkreślenie aspirującego wizerunku marki Tiger Black.
„Hasło: Czarny to nie kolor, czarny to siła - to swego rodzaju manifest i wstęp do nowej komunikacji świata marki Tiger Black. Na młodego, dynamicznego, otwartego na świat odbiorcę, nie działają już standardowe komunikaty i niska cena, dlatego nadszedł czas, abyśmy zmodyfikowali naszą komunikację, dostosowując ja do nowych realiów" - powiedziała Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży w FoodCare.
Nowy spot pozycjonuje Tiger Black w segmencie oremium. Ideą kampanii marketingowej jest pokazanie napoju Tiger Black, jako elementu lifestylu.
„Zależało nam, aby spot odzwierciedlał aspirujący charakter produktu i wywołał w widzach efekt silnego pobudzenia. Jego dynamika, zachodni styl, uniwersalne przesłanie - oddają obecny świat Tiger Black” - tłumaczy Sebastian Pender – brand manager marki Tiger.
W ramach akcji spot w wersji 15-sekundowej od poniedziałku jest emitowany w TVN, TVN 7, Polsacie i sieci At Media.
Równolegle z kampanią telewizyjną ruszyła kampania na outdoorze, w internecie oraz kinie.
Kreację kampanii – zaplanowanej na okres świąteczno–noworoczny – przygotowała agencja reklamowa TBWA\, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.
Dołącz do dyskusji: Tiger Black: Czarny to nie kolor, czarny to siła (wideo)