TicketCo nowym klientem Arskom
Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła współpracę z TicketCo, norweską firmą specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań płatniczych, biletowych, cashless oraz systemów sprzedaży na wydarzenia sportowe czy muzyczne.
Współprace rozpoczęto od informacji o obsłudze Legii Warszawa przez TicketCo. Firma wdroży i dostosuje dla piłkarskich mistrzów Polski swój obecny system sprzedaży biletów.
Arskom będzie odpowiedzialny za obsługę public relations, aktywację współpracy z Legią i komunikację przyszłych kontraktów klienta w Polsce, a także działania z influencerami sportowymi.
Za obsługę nowego klienta po stronie agencji odpowiedzialny będzie Mateusz Brzeźniak, senior account executive, wraz z zespołem.
Strony nie ujawniają wysokości kontraktu ani okresu, na który została zawarta umowa.
Polska jest czwartym - po Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii - rynkiem, na którym TicketCo oferuje swoje usługi,
Dołącz do dyskusji: TicketCo nowym klientem Arskom