SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland” przegrywa z TVN i Polsatem, ale zyskuje widzów

Po trzech tygodniach emisji druga edycja show „The Voice of Poland” ogląda w TVP2 średnio 2,33 mln widzów, więcej niż po takim samym czasie gromadziła pierwsza edycja. Show przegrywa z propozycjami TVN i Polsatu, ale jego widownia rośnie.

„The Voice of Poland 2” oglądać można w soboty o 20.05 i 21.05 począwszy od 2 marca br. Średnia widownia pierwszych sześciu odcinków wyniosła 2,33 mln osób, co przełożyło się na 14,72 proc. udziału w grupie 4+ i 15,31 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, emitowana jesienią 2011 roku pierwsza edycja „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji miała mniej widzów, bo 2,18 mln. Jej udział był co prawda wyższy w 4+ (16,30 proc.), ale niższy w grupie komercyjnej (14,87 proc., więcej na ten temat). Obecna seria show notuje za to niższe wyniki niż te, które osiągała w tym samym paśmie TVP2 w analogicznym okresie ub.r. - wtedy w soboty wieczorem stacja gromadziła 2,59 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 16,87 proc. i 14,55 proc.

Dane pokazują, że oglądalność muzycznego formatu rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwsze dwa odcinki obejrzało średnio 2,13 mln widzów, kolejne dwa - 2,19 mln, a te nadane w zeszłą sobotę już 2,68 mln osób. W tym czasie udział programu w grupie 16-49 wzrósł z 12,47 proc. do 18,37 proc.

W czasie nadawania „The Voice of Poland” TVP2 zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+. Liderem jest w tym czasie TVN z udziałem na poziomie 16,61 proc. emitujący swój talent-show „X Factor” oraz filmy fabularne, a wiceliderem - Polsat (15,21 proc.; filmy, gala KSW). Za Dwójką plasuje się tylko TVP1 (14,55 proc., „Komisarz Alex”, filmy fabularne). Identyczna jest kolejność stacji w grupie 16-49.

Trenerami w drugiej edycji „The Voice of Poland” są: Justyna Steczkowska, Patrycja Markowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z Afromental. Show prowadzą Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał.

Producentem wykonawczym jest Rochstar, a program realizowany jest na licencji Talpa Content.


jury „The Voice of Poland”, fot. TVP


Widownia „The Voice of Poland” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.plWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
02-03-2013 – średnia2 131 42313,52%12,47%
09-03-2013 – średnia2 193 60213,73%15,00%
16-03-2013 – średnia2 675 23716,90%18,37%
Średnia z całości2 334 09214,72%15,31%


 Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.plWszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVN2 633 96916,61%19,56%
Polsat2 412 31815,21%19,29%
TVP2 – The Voice2 334 09214,72%15,31%
TVP12 306 61914,55%9,64%

 


 

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” przegrywa z TVN i Polsatem, ale zyskuje widzów

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Awe
Te dane sa jakies bzdurne - przeciez X Factor ma ponad 3,5 mln a Alex ponad 3 mln - a z tych danych wynika ze TVN ma 2,6 mln a TVP1 2,3 mln. Skad takie liczby? ! Niech to ktos poprawi
odpowiedź
User
Maggie
Wzrost ostatniej soboty dzięki Polsatowi, bo nikt normalny nie oglądał krwawej jatki prymitywnych samców, na widok których zbierało się na mdłości.
odpowiedź
User
tatoo
Bo kto daje równocześnie dwa programy adresowane do podobnej grupy odbiorców: TVN XFactor - TVP2 Voice..
Dawniej było: piątek TVP2 Voice, a w sobotę TVN XFactor, i po co było to zmieniać?
odpowiedź