„The Voice of Poland 9” śledzi 1,63 mln widzów. TVP2 liderem rynku
Dziewiątą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,63 mln osób. W porównaniu do ósmej serii widownia show minimalnie spadła, ale wzrosły rynkowe udziały. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49 i 16-59.
Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, począwszy od 1 września br. Średnia widownia pięciu pierwszych odcinków muzycznego widowiska (stacja z powodu transmisji koncertu nie pokazała jednego odcinka z 8 września) wyniosła 1,63 mln osób, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,83 mln oglądających, program zgromadził 15 września - dane dla odcinka z godz. 21.10.
Dla porównania, ósmą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 1,73 mln osób, co przełożyło się na 12,13 proc. udziału w 4+, 12,58 proc. w 16-49 i 11,81 proc. w 16-59. Oznacza to, że program stracił 100 tys. widzów, ale wzrosły jego udziały we wszystkich analizowanych grupach wiekowych.
TVP2 w czasie nadawania dziewiątej edycji „The Voice of Poland” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 10,92 proc., emitujący wówczas gł. „Mam talent” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (gł. „Alarm!”, Sport” i „Dziewczyny ze Lwowa”; 8,57 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 7,72 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest liderem rynku.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 9” śledzi 1,63 mln widzów. TVP2 liderem rynku