„Ten bank Cię kocha wysokim procentem” w promocji BGŻOptima
BGŻOptima rozpoczyna promocję obejmującą wyższe oprocentowanie nowo wpłaconych środków. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Ten bank cię kocha wysokim procentem” przygotowana przez firmy Heart & Brain i Initiative Media.
Promocja gwarantuje oprocentowanie w wysokości 3,5 proc. w skali roku dla środków wpłaconych na główny rachunek oszczędnościowy w kwocie do 40 tys. zł. Mogą z niej skorzystać zarówno aktualni, jak i nowi klienci BGŻOptima. Oferta będzie obowiązywać do 17 czerwca.
Bohaterami kampanii reklamowej informującej o promocji są Optymianie, od jesieni ub.r. będący brand heroes BGŻOptima (obejrzyj poprzednie spoty z nimi). Tym razem przekonują, że „ten bank Cię kocha wysokim procentem”.
Akcja reklamowa obejmuje największe rozgłośnie radiowe i serwisy internetowe.
Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: „Ten bank Cię kocha wysokim procentem” w promocji BGŻOptima