Temat braku samoakceptacji wśród kobiet w nowej kampanii Sloggi (wideo)
Wczoraj odbyła się polska premiera wideo, które jest częścią kampanii marki Sloggi. Projekt porusza temat braku samoakceptacji wśród kobiet. Przekonuje też, że wygodne majtki są lepsze od tych uznawanych za seksowne.
Marka Sloggi zdecydowała się na kampanię broniącą naturalnego, kobiecego piękna z okazji 40. rocznicy istnienia.
Elementem kampanii jest klip Lil’ Ol’ Granny – artystki, której postać została wykreowana specjalnie na potrzeby projektu. Raperka prezentuje nową wersję hitu z lat 90. „Baby got Back”. Utwór charakteryzuje się mocnym tekstem ze szczerym przesłaniem, zwracającym uwagę na problem braku samoakceptacji wśród kobiet. Remix powstały w 2019 roku jest pochwałą dla uczucia komfortu i pup o wszystkich kształtach i rozmiarach. W klipie występują znane influencerki z całego świata, w tym polska blogerka Pani Ekscelencja, która śmiało prezentuje swoje ciało.
- Po czterech dekadach wyzwolenia i prawdziwego komfortu chcemy, żeby świat wiedział, że etos Sloggi to nie tylko hasła, to postawa. Przekaz płynący z powstałego klipu to kwintesencja naszych starań, chcemy, aby kobiety pokochały siebie i wygodę, którą im zapewniamy - mówi Marzena Kuśmirek, marketing manager Sloggi PL Hub.
Marka zachęca kobiety i mężczyzn do życia w duchu body positive i wyznawania zasady: „To, jak się czujesz, jest ważniejsze od tego, jak wyglądasz”. Taka wizja przyświeca marce, odkąd w 1979 r. babcine sloggi maxi pojawiły się na sklepowych półkach.
Wraz z rozpoczęciem kampanii marka wprowadza nową wersję tego kroju: model The ’79.
Dołącz do dyskusji: Temat braku samoakceptacji wśród kobiet w nowej kampanii Sloggi (wideo)