Telewizyjna reklama mniej skuteczna
Zdaniem większości amerykańskich marketerów, telewizyjna reklama wciągu ostatnich dwóch lat stała się mniej skuteczna.
Stwierdziło tak 62 procent marketerów uczestniczących w badaniuprzeprowadzonym przez organizację Association of NationalAdvertisers oraz firmę Forrester Research - informuje serwisMediaweek.
87 procent respondentów stwierdziło, że w bieżącym roku zamierzaprzeznaczyć więcej pieniędzy na reklamę w internecie.
Marketerzy są też chętni do wypróbowania nowych formatów. 65procent jest zainteresowanych umieszczaniem reklam w programachtelewizyjnych online, 55 procent w programach VoD, 43 procent wtelewizji interaktywnej, a 32 procent w menu w urządzeniach typuset-top box.
Ponad połowa badanych stwierdziła również, że jeśli penetracjaurządzeń DVR dojdzie do poziomu połowy gospodarstw domowychposiadających telewizor, wówczas zmniejszą o 12 procent swojewydatki na reklamę w telewizji.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Telewizyjna reklama mniej skuteczna