Telewizja w McDonald's
Firma PPI ETC Poland wprowadza telewizję do sieci restauracji McDonald's.
W dniach od 11 do 21 czerwca br. zostanie przeprowadzona akcja testowa nowego medium - telewizji McDonald’s.
Test będzie miał miejsce w dwóch lokalizacjach: w samym centrum Warszawy przy skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej i przy ulicy Piotrkowskiej w Łodzi. Spoty reklamowe do akcji testowej przygotowały m.in. takie firmy jak: Sharp, Samsung, Mattel Poland czy Western Union.
„W czerwcu rusza sprzedaż czasu antenowego nośników we wszystkich restauracjach McDonald’s w całej Warszawie, w której sieć liczy aż 21 najlepszych, specjalnie wyselekcjonowanych punktów” – mówi Katarzyna Skopiec, Doradca Zarządu w PPI ETC. „Dzięki temu przekaz dotrze miesięcznie do ponad 2 milionów osób” - dodaje.
Docelowo liczba restauracji, w których funkcjonować będzie nowe medium ma wynieść 190 miejsc w całym kraju.
TV McDonald’s to nowy kanał komunikacji z klientem oparty na autorskim systemie. Jest to zbiór billboardów interaktywnych – ekranów LCD 42” marki Sharp wraz z systemem nagłośnieniowym marki BOSE, które mają istotną przewagę nad wszystkimi standardowymi billboardami, ponieważ oddziałują nie tylko na zmysł wzroku, ale i słuchu. Każda restauracja zaopatrzona została w dwa nośniki przekazu.
Blok programowy będzie nadawany według schematu 2 teledyski, 2 spoty reklamowe po 30 sekund, 2 teledyski i 1 spot 30 sekund. W każdej godzinie muzyki 6 minut przeznaczonych jest na reklamę. Muzyka została specjalnie wyselekcjonowana przez dziennikarza muzycznego Marka Sierockiego.
Dołącz do dyskusji: Telewizja w McDonald's