SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Teletubbies" atakuje polski rynek

30 września na polskim rynku zadebiutuje nowy miesięcznik dla najmłodszych dzieci pt. "Teletubbies".

Pismo powstało na  programów telewizyjnych znanych dzieciom i rodzicom na całym świecie. Polskim wydawcą czasopisma jest Egmont Polska.

           

Miesięcznik "Teletubbies" adresowany jest do dzieci w wieku 2-4 lata. Podobnie jak program telewizyjny, pismo zostało opracowane przez specjalistów z BBC przy współpracy psychologów i logopedów. Szata graficzna pisma, mała ilość tekstu i interaktywna forma zabaw zostały dostosowane do percepcji i potrzeb najmłodszych czytelników.

Bohaterami magazynu są cztery sympatyczne stworki: Tinky Winky, Dipsy, Laa-Laa i Po. Kreują one świat, w którym małe dzieci czują się bezpiecznie i radośnie. Głównym celem pisma jest wspieranie i stymulowanie rozwoju już we wczesnym dzieciństwie i oswajanie małych czytelników z otaczających ich światem. Lektura magazynu umożliwia rodzicom odegranie aktywnej roli w tym rozwoju.

Czasopismo zawiera krótkie historyjki bogato ilustrowane zdjęciami, zagadki, kolorowanki, opowiadanie oraz wiele propozycji gier i zabaw, wzbogaconych o wskazówki i pomysły dla rodziców. Do każdego numeru dołączona zostanie bezpieczna i rozwijająca zabawka dla małych dzieci. Objętość pisma wyniesie 24 strony, cena detaliczna to 4,95 zł. "Teletubbies" ukaże się w nakładzie 50 tys. egzemplarzy.

Polscy widzowie mogą oglądać przygody Teletubisiów na kanałach BBC Prime, TVP2 (od 10 sierpnia) i Canal+.

Pierwsza emisja bajki nastąpiła w 1977 roku w Wielkiej Brytanii, a jej bohaterowie szybko stali się ulubieńcami najmłodszych widzów BBC. Dziś program oglądany jest w 120 krajach na wszystkich kontynentach. Przetłumaczony na 21 języków, otrzymał wiele międzynarodowych nagród, m.in. Nickleodeon UK Children's Award.

Dołącz do dyskusji: "Teletubbies" atakuje polski rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl