280 tys. widzów telenoweli „Po prostu Maria”. Czwórka wygrała z TVN7 i TV Puls
Telenowelę „Po prostu Maria” oglądało średnio 283 tys. widzów. Czwórka w czasie emisji serialu wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami - TVN7 i TV Puls.
„Po prostu Maria” emitowana była w TV4 w dni powszednie, w okresie od 5 września 2016 roku do 7 marca 2017 roku (do 28 października ub.r. produkcja pokazywana była o godz. 17.00, a od 2 listopada - o 16.00). Średnia widownia telenoweli wyniosła 283 tys. osób, co przełożyło się na 2,96 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 2,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejszy odcinek serialu wyemitowany został 2 stycznia br. - obejrzało go 414 tys. widzów.
Czwórka w czasie nadawania telenoweli wygrała walkę o widza w rynku telewizyjnym ze swoimi największymi konkurentami. TVN7 w tym paśmie miała 2,12 proc. udziału, a TV Puls - 1,76 proc.
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 liderem była stacjaTVN7, a dalej uplasowały się: TV4 i TV Puls.
„Po prostu Maria” to meksykańska telenowela, której główną bohaterką jest María (w tej roli Claudia Álvarez) - biedna dziewczyna z prowincji, którą los zrzuca do wielkiego miasta.
Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 3,81 proc.
Dołącz do dyskusji: 280 tys. widzów telenoweli „Po prostu Maria”. Czwórka wygrała z TVN7 i TV Puls