„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 850 tys. egz., tylko „Kurier TV” w górę
W styczniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2015 roku uplasowała się na poziomie 843 830 egz., co oznacza spadek względem stycznia 2014 roku o 7,66 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj Jedynki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,94 proc. i ustabilizowała się na poziomie 359 854 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 188 950 egz., po wzroście o 13,22 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 32 proc. i wyniosła 22 965 egz.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 147 451 | 845 055 | 843 830 | 1 177 354 | 915 626 | 913 776 |
To & Owo | 540 025 | 359 854 | 359 854 | 556 221 | 390 885 | 390 885 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 288 944 | 188 950 | 188 950 | 239 946 | 166 886 | 166 886 |
Program TV | 202 696 | 128 122 | 105 156 | 208 829 | 134 895 | 109 345 |
Teleprogramy | 52 500 | 22 965 | 22 965 | 68 013 | 33 771 | 33 771 |
W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press-Media”) - było to 1,69 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 5,83 proc., odnotował „Tele Tydzień”.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |||||
ZKDP | styczeń 2015 | grudzień 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 147 451 | 845 055 | 843 830 | 1 208 789 | 897 167 | 896 027 |
To & Owo | 540 025 | 359 854 | 359 854 | 548 956 | 362 395 | 362 395 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 288 944 | 188 950 | 188 950 | 298 960 | 187 845 | 187 845 |
Program TV | 202 696 | 128 122 | 105 156 | 204 948 | 125 320 | 103 410 |
Teleprogramy | 52 500 | 22 965 | 22 965 | 52 460 | 23 095 | 23 095 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 850 tys. egz., tylko „Kurier TV” w górę