„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w sierpniu. „Telemax” zyskał najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w sierpniu 2017 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2017 roku uplasowała się na poziomie 696 909 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 1,74 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,57 proc. i ustabilizowała się na poziomie 272 028 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik sierpniu br. wyniósł 127 667 egz., po spadku o 15,11 proc. - największym w zestawieniu tygodników i dwutygodników telewizyjnych.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,74 proc. i wyniosła 70 050 egz.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. wyniosła 306 751 egz. Była ona o 1,44 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2016 roku.
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 180 835 egz., po wzroście o 0,55 proc.
Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 136 836 egz., po wzroście w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 0,93 proc. - największym w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.
Względem poprzedniego miesiąca wszystkie pisma telewizyjne zanotowały wzrosty, a najwięcej również i w tym ujęciu zyskał dwutygodnik „Telemax” - było to 6,56 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w sierpniu. „Telemax” zyskał najwięcej