„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych. „Super TV” najbardziej w dół
W październiku ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 321 963 egz. Była ona o 1,03 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 177 504 egz., po spadku o 0,74 proc. Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 731 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 5,91 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w październiku ub.r. wynoszącym 122 137 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 12,79 proc. - najbardziej w zestawieniu.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w październiku 2015 roku na poziomie 45 433 egz. Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 7,14 proc.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
487 410 |
321 963 |
321 963 |
482 360 |
325 328 |
325 328 |
TV14 |
274 922 |
177 504 |
177 504 |
277 478 |
178 833 |
178 833 |
Tele Max |
234 986 |
147 731 |
147 731 |
232 467 |
157 011 |
157 011 |
Super TV |
209 912 |
122 137 |
122 137 |
222 405 |
140 043 |
140 043 |
Ekran TV |
82 225 |
45 433 |
45 433 |
94 860 |
48 924 |
48 924 |
W październiku 2015 roku w porównaniu do września 2015 roku również wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „TV 14” - było to 4,10 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
487 410 |
321 963 |
321 963 |
492 423 |
325 377 |
325 377 |
TV14 |
274 922 |
177 504 |
177 504 |
282 341 |
185 091 |
185 091 |
Tele Max |
234 986 |
147 731 |
147 731 |
234 915 |
148 410 |
148 410 |
Super TV |
209 912 |
122 137 |
122 137 |
214 927 |
125 643 |
125 643 |
Ekran TV |
82 225 |
45 433 |
45 433 |
82 690 |
45 711 |
45 711 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych. „Super TV” najbardziej w dół
O dwutygodnikach mowa... Czytaj ze zrozumieniem.