SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych. „Super TV” najbardziej w dół

W październiku ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 321 963 egz. Była ona o 1,03 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 177 504 egz., po spadku o 0,74 proc. Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 731 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 5,91 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w październiku ub.r. wynoszącym 122 137 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 12,79 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w październiku 2015 roku na poziomie 45 433 egz. Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 7,14 proc.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

487 410

321 963

321 963

482 360

325 328

325 328

TV14

274 922

177 504

177 504

277 478

178 833

178 833

Tele Max

234 986

147 731

147 731

232 467

157 011

157 011

Super TV

209 912

122 137

122 137

222 405

140 043

140 043

Ekran TV

82 225

45 433

45 433

94 860

48 924

48 924


W październiku 2015 roku w porównaniu do września 2015 roku również wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „TV 14” - było to 4,10 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

487 410

321 963

321 963

492 423

325 377

325 377

TV14

274 922

177 504

177 504

282 341

185 091

185 091

Tele Max

234 986

147 731

147 731

234 915

148 410

148 410

Super TV

209 912

122 137

122 137

214 927

125 643

125 643

Ekran TV

82 225

45 433

45 433

82 690

45 711

45 711

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych. „Super TV” najbardziej w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Asiak44
A gdzie Teletydzień? Wszyscy moi znajomi tę gazetę kupują.
0 0
odpowiedź
User
Hmmm
A gdzie Teletydzień? Wszyscy moi znajomi tę gazetę kupują.

O dwutygodnikach mowa... Czytaj ze zrozumieniem.
0 0
odpowiedź