„Rynek Nowego Myślenia” w kampanii Teatru WARSawy (wideo)
Stołeczny Teatr WARSawy rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Rynek Nowego Myślenia”. Akcję wspólnie z zespołem teatru przygotowały Magdalena Ziarnik i agencja iPublicity.
Hasło kampanii nawiązuje do lokalizacji Teatru WARSawy przy Rynku Nowego Miasta oraz realizowanej w tym teatrze koncepcji otwarcia na dyskusje w różnych formach: debat, czytania performatywnego, działań edukacyjnych czy warsztatowych.
- Rynek Nowego Myślenia to dla mnie swoiste miejsce wyrażania swoich myśli, pokazywania twórczości, spierania się poglądów. To nowi ludzie… świeżość pomysłów, oryginalny repertuar, adaptacje zamiast gotowych dramatów. Ale to nie eksperyment, to teatr komunikatywny, nastawiony na widza, na dialog z widzem - człowiekiem nowoczesnym, otwartym, niezależnym myślowo oraz szukającym tożsamości - opisuje Adam Sajnuk, dyrektor teatru WARSawy.
W ramach kampanii obecnie w warszawskich tramwajach oraz na ekranie przy rondzie Dmowskiego jest emitowany spot. Niebawem akcja obejmie też radio oraz działania niestandardowe (w najbliższych dniach na budynku przy Rynku Nowego Miasta pojawi się neon „Teatr WARSawy”).
Spot przygotowała Magdalena Ziarnik, a zaplanowanie i zakup mediów we własnym zakresie odpowiada Teatr WARSawy, a za działania PR - agencja iPublicity. Akcja jest współfinansowana ze środków miejskich Warszawy.
Dołącz do dyskusji: „Rynek Nowego Myślenia” w kampanii Teatru WARSawy (wideo)