Pracownicy Kauflandu w kampanii sieci skierowanej do jej personelu
Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła kampanię pod hasłem "#Team Kaufland stawia na zrównoważony rozwój", którą kieruje do swoich pracowników. Chce poprzez te działania wzmacniać świadomość swojego personelu w obszarze ESG.
Kaufland rozpoczął kampanię "#TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój", której adresatami są pracownicy sieci zatrudnieni w sklepach, centrach dystrybucyjnych oraz centrali. Celem tej inicjatywy jest wzmocnienie świadomości personelu w obszarze ESG, a także popularyzacja proekologicznych i prospołecznych postaw.
Ambasadorami akcji są pracownicy sieci z różnych obszarów, wybrani w drodze castingu, którzy w swojej codziennej pracy stykają się z problematyką m.in. ochrony środowiska, dobrostanu zwierząt czy świadomego odżywiania. Pięcioro bohaterów kampanii przez sześć miesięcy opowiadać będzie o tym, co robi Kaufland na rzecz społeczeństwa i ochrony środowiska, ale także o własnym zaangażowaniu w realizację celów zrównoważonego rozwoju.
Pierwsza wewnętrzna kampania sieci
Wywiady, filmy i zdjęcia z udziałem ambasadorów kampanii dostępne są w różnorodnych kanałach komunikacji. Pracownicy znajdą materiały informacyjne m.in. w portalu intranetowym oraz w aplikacji pracowniczej, w profilu sieci Kaufland na LinkedIn, na stronie internetowej, w newsletterach, a także na plakatach. Treści związane z kampanią są komunikowane pracownikom także przez menadżerów sklepów oraz w radiu.
Kampania "#TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój" to pierwsza wewnętrzna kampania sieci Kaufland na temat zrównoważonego rozwoju.
Kaufland ma w Polsce 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Dołącz do dyskusji: Pracownicy Kauflandu w kampanii sieci skierowanej do jej personelu