SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TBWA z globalnym budżetem Twix

Firma Mars przekazała agencji TBWA globalny budżet kreatywny marki batoników Twix.

Do tej pory budżet ten był podzielony pomiędzy niezależną agencję SapienNitro (USA, Europa Wschodnia, Ameryka Łacińska i Azja) a TBWA, należącą do Omnicom Group (Europa Środkowa i Zachodnia).

SapienNitro straciła na rzecz TBWA także paneuropejski budżet kreatywny marki czekolady Balisto.

Tym samym TBWA jest teraz odpowiedzialna za globalną kreację dla pięciu należących do Marsa marek. Oprócz Twix i Balisto są to Pedigree, Whiskas i Starburst.

Dołącz do dyskusji: TBWA z globalnym budżetem Twix

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl